• Svar på tråden Luleåtråden del 3
  • delirious

hej hej tjejer, jag joinar er gärna på denna tråd. Bor i Boden jag :) men är lite anonym än så länge då vi inte gått ut med att vi ska gifta oss än...Men snart hoppas jag ALLA får veta :)

• Jörgens fru

Men två biobiljetter blir väl bra?
    Vad gillar hon annars? Klä ut sig till prinsessa?

Står det något färdigtryckt i kortet, eller är det helt blankt? Håller med om att Grattis låter lite fel där, utan kör på med det du tänkte, "äntligen sommarlov"

• altervattnet

Jörgens fru skrev 2009-05-13 18:48:41 följande:

Men två biobiljetter blir väl bra?Vad gillar hon annars? Klä ut sig till prinsessa? Står det något färdigtryckt i kortet, eller är det helt blankt? Håller med om att Grattis låter lite fel där, utan kör på med det du tänkte, "äntligen sommarlov"
    det där med att klä ut sig till prinsessa har hon som vuxit ifrån..
    Frågade lite vad hon ville ha... ett par dc skor fick jag till svar!! Men det blir för dyrt!!!
    Det står inget i kortet, helt blankt, fast på framsidan är det som ett hål där man kan sätta in ett kort, som jag hade tänkt göra.

Hon gillar mycket att fara på badhuset, nått vi ofta gör. Men hon har baddräkt, handdukar etc... Sedan att pyssla, klippa och klistra.
  • altervattnet
    delirious skrev 2009-05-13 14:31:39 följande:
    hej hej tjejer, jag joinar er gärna på denna tråd. Bor i Boden jag :) men är lite anonym än så länge då vi inte gått ut med att vi ska gifta oss än...Men snart hoppas jag ALLA får veta :)
    Grattis!! Och välkommen! :)
  • lill larsson

Hej hej!

får man hänga med här i luleå tråden eller? är själv från luleå.
    ikväll har jag och min karl pratat om bröllop och kommit fram till att nästa år sommaren 2010 ska vi gifta oss..

Känner mej helt glad och bara vill fixa en massa nu, men är det för tidigt att göra det? kan man ringa kyrka nu snart eller? hur har ni gjort?

/jenny

• snartOlsson

Halloj.
    Är det någon som kan rekommendera en bra fotograf i Luleå-trakten som inte kostar enmiljard42 kronor/timme? Vi gifter oss den 11 juli och skulle behöva nån som plåtar en timme eller så bara. Tacksam för alla tips! :)

• LillemorL

Hej och välkommen lillarsson=)
    självklart får du hänga med i vår tråd!

Jag och min blivande började planera för ca ett år sen, och vi har nu 5 veckor kvar till den stora dagen! Jag ser då bara positivt med att börja planera i tid! känner mig så lugn nu då vi fixat det mesta tidigt! maten ( vi tar catering från lottas kök) bestämde vi redan i september tror jag det var! och kyrkan bokaade vi i slutet på april förra året, dock gifter vi oss i råneå och där får man göra så, tror vissa kyrkor har att man inte kan boka förän ett år innan, så om ni gifter er i juli kan ni alltså inte boka förän i juli i år:) Så börja ring runt och kolla med olika kyrkor! lokalen bokade vi så fort vi fått kyrka! Rutviksbygdegård är mycket fin och prisvärd!

• altervattnet
    snartOlsson skrev 2009-05-14 18:13:27 följande:
    Halloj.Är det någon som kan rekommendera en bra fotograf i Luleå-trakten som inte kostar enmiljard42 kronor/timme? Vi gifter oss den 11 juli och skulle behöva nån som plåtar en timme eller så bara. Tacksam för alla tips! :)
    Om ni kan tänka er åka till Boden för att fota er kan jag rekommendera en tjej som heter Petra Isaksson, vi fotade oss hos henne och det blev kanonbra bilder! Tog 750 :- och vi var där i nästan 3 timmar !!!!!! Jag var såååå nöjd!!!
  • Leeeloo

Nu var det länge sen jag var ute här. Det är ju bara 9 dagar kvar för oss nu! Tiden har gått så himla fort. Åker upp till Älvsbyn på tisdag. Nu börjar det att bli riktigt spännande! =) Fast hur kul som helst. =)

• lill larsson

Tackar så mycket :)

jo jag vet att dom har 1 år innan inte mer än så, ialla fall nederluleå kyrka :) men jag ringde å prata idag och vi besämde en ny tid eller dag.

Den 22maj 2010 så blir ja fru Blom :) kl 15.00 har vi sagt. nu ska vi bara bestäma lokal å allt sånt.. funderar på församlingsgården vid nederluleå kyrka att äta där å umgås sen ska vi ha en lokal här på hertsön som vi ska ha fest i å så för familj och vänner och allt sånt :) det är vad vi har kommit fram till än så länge..

Men hur känns det nu då LillemorL att bara ha 5 veckor kvar??? =)

Svar på tråden Luleåtråden del 3