• Svar på tråden Luleåtråden del 3
  • lill larsson

annanilsson78: bra dag den 27e juni :)
    min dotter fyller å den dagen, 2år :) så bra dag att gifta sig på :)

• annanilsson78

Mycket bra dag:)
    lill larsson skrev 2009-05-26 13:04:00 följande:

annanilsson78: bra dag den 27e juni :)min dotter fyller å den dagen, 2år :) så bra dag att gifta sig på :)
  • annanilsson78

Planeringen går fort framåt...

Ska kolla in festlokalen en sista gång (Rutviks hembygdsgård) i kväll så man kan planera dekorationen och dukningen.

Hon som skulle baka vår tårta/tårtor ska operera handleden kring det datum när vi gifter oss.... Fck veta detta i dag, så det var bara att börja ringa runt.
    Har bokat Holms istället, gammelstads kond. hade fullt, redan 3 bröllop den 27 juni. Tror det blir bra med Holms, samt BRA pris!

OSA i morgon, spännande! Bara 2 som ej svarat. Skönt att man snart kan börja fixa bordsplacering och festprogrammen.

Börjar bli riktigt nervös nu:)

NU har jag fått skriva av mig:)

• LillemorL

Tjena tjejjer! ursäkta min frånvaro, har spenderat vår efterlängtade vecka i paris, kom nyss hem:) otroligt mysig stad!

skriver in mig på listan :
    lillemorl 19 juni
    annanilsson78- 27 juni
    Jörgens fru - 25 juli
    EhjärtarE - 1 augusti
    troddealdrig - 7 augusti
    Anna Henrik - 15 augusti
    fruiaugusti09 - 29 augusti
    Tingelingela - 11-18 november
    lill larsson - 22 maj 2010

Är det jag alltså som står på tur??? shiiiit:)

Hej tingelingela:) så trevligt! var blir det ni ska gifta er om ej i luleå?=)

Snart kommer berättelsen om möhippan:) , knåpar nog ihop den i helgen:) tänke att jag slänger upp några kort i galeriet oxå:)

• Tingelingela

Vi gifter oss på Aruba i Karibien.

• LillemorL

ja jag har hört att det är där det kommer ske:) fröken barsk har skvallrat;) så kul och romantiskt!!!

• Leeeloo

Nu är jag fru! Helgen har varit helt underbar! Det kunde inte ha blivit bättre! =)

• Anna  Henrik

Den listan skriver jag också upp mig på!

Jörgens fru skrev 2009-05-26 09:12:44 följande:

Väntar fortfarande på Lillemors berättelse om möhippan..!
  • Jörgens fru

Har någon något förslag på var man kan få tag på en transport från kyrkan till festlokalen.

Våran transport som var fixad, har skitit sig...

Svar på tråden Luleåtråden del 3