Tolvan har gjort det igen....
... dvs det är dags för inte mindre än 12:e tråden!
Bara att babbla vidare om högt och lågt. Stort och smått. Glädje och gråt. Och allt däremellan!
*kram på er*
... dvs det är dags för inte mindre än 12:e tråden!
Bara att babbla vidare om högt och lågt. Stort och smått. Glädje och gråt. Och allt däremellan!
*kram på er*
Hihi, jag tror Vickan är en kontrollfreak eller så är hon kocken.
Är det ngt jag inte gillar är att planera min egen födelesedag. Vill ju ha suprise!
alltså.. jag ska ha middag för polarna på lördag och då är det JAAAAG som bestämmer menyn och vinerna! sen råkar själva födelsedagen vara dagen efter.. vet inte om/hur vi ska fira då..
Menyn blir i alla fall skaldjurspaté med tillbehör till förrätt, parmalindad kyckling med rotfrukter och troligen vitlöksfräst spenat. Och sen den där spännande efterrätten...
Vinvalet är inte fixat än...
mums! här har jag vart på party o druckit tokigt mycket vin redan ikväll... hmm... undrar hur det går imorrn...
Muffins! tyck inte synd om andra - de kan ha valt ensamheten själv! Tänk på vad du vill istället!
anne på grönkulla skrev 2009-03-29 01:07:39 följande:
Vickans meny lät sjukt god. Själv har jag inte den rediga baksmälla jag eg förtjänat...
Oh,min kompis har frågat igen om jag ska komma över på fika. Med Ladys kloka ord i bakhuvet har jag tackat ja. Nu sitter jag och försöker pyssla ihop träningspass och fikabesök. Ibland suger västtrafik.
Ja, klart du ska gå!
Muffins - hoppas du får ihop alla skojigheter!
Själv sitter jag och förbereder ett föredrag som jag tagit på mig privat.. fniss fniss.. jag är så usel på powerpoint... *suckar*
hmmm... här städar vi lite halvhjärtat...
nu finns inte mormor på jorden längre... hon har det nog jättebra i himlen med morfar och alla vännerna....