Tolvan har gjort det igen....
... dvs det är dags för inte mindre än 12:e tråden!
Bara att babbla vidare om högt och lågt. Stort och smått. Glädje och gråt. Och allt däremellan!
*kram på er*
... dvs det är dags för inte mindre än 12:e tråden!
Bara att babbla vidare om högt och lågt. Stort och smått. Glädje och gråt. Och allt däremellan!
*kram på er*
Höll på o glömma det!
GRATTIS!!!!!
jo det finns ju inget bättre tillfälle att förnya sig - det är ju svårare när allt går bra att hitta motivation till det iallafall.
Varför är det så svårt att motivera sig till röjning? Nu är jag halvvägs till att göra 2 små lådor och en stor av vad som tidigare var 3 stora o 2 små - o vad gör jag istället? Hänger HÄR!!!
Anne - SKÄRP dig! det är en underbar lättnad när man tagit sig igenom lådskrällena!!!
Jorå, nu är det gjort!
Duktig Anne! *klapp på huvet*
O jag gjorde mer än dagen etappnmål dessutom, klarat av även det jag trott jag skulle få ta imorrn. Men det var inte så mycket som jag trodde. O det som är kvar är att sortera prämar, papper o gamla brev - lite för fysiskt tungt o känslomässigt krånlgit på olika vis just nu... jag vet iallafall vad jag har!
På tal om gamla brev o saker så har jag en del känslomässiga grejer att gå igenom oxå. Får ta tag i det under veckan! *muttrar*
Jag tänker nog vänta. Det får vara sålänge. Att ha överblick är gott nog just nu.
Telis
Om du läser här... Jag har inboxat dig. Tänkte bara fråga dig om länken till "glasögonbutiken". Tänkte om man inte får lämna ut länk för BT.