• viktualia

Tolvan har gjort det igen....

... dvs det är dags för inte mindre än 12:e tråden!

Bara att babbla vidare om högt och lågt. Stort och smått. Glädje och gråt. Och allt däremellan!

*kram på er*

• Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....
  • MuffinsTönt

Höll på o glömma det!

GRATTIS!!!!!

• anne på grönkulla

jo det finns ju inget bättre tillfälle att förnya sig - det är ju svårare när allt går bra att hitta motivation till det iallafall.

• anne på grönkulla

Varför är det så svårt att motivera sig till röjning? Nu är jag halvvägs till att göra 2 små lådor och en stor av vad som tidigare var 3 stora o 2 små - o vad gör jag istället? Hänger HÄR!!!

• viktualia

Anne - SKÄRP dig! det är en underbar lättnad när man tagit sig igenom lådskrällena!!!

• MuffinsTönt

Duktig Anne! *klapp på huvet*

• anne på grönkulla

O jag gjorde mer än dagen etappnmål dessutom, klarat av även det jag trott jag skulle få ta imorrn. Men det var inte så mycket som jag trodde. O det som är kvar är att sortera prämar, papper o gamla brev - lite för fysiskt tungt o känslomässigt krånlgit på olika vis just nu... jag vet iallafall vad jag har!

• MuffinsTönt

På tal om gamla brev o saker så har jag en del känslomässiga grejer att gå igenom oxå. Får ta tag i det under veckan! *muttrar*

• MuffinsTönt

Telis
    Om du läser här... Jag har inboxat dig. Tänkte bara fråga dig om länken till "glasögonbutiken". Tänkte om man inte får lämna ut länk för BT.

Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....