• viktualia

Tolvan har gjort det igen....

... dvs det är dags för inte mindre än 12:e tråden!

Bara att babbla vidare om högt och lågt. Stort och smått. Glädje och gråt. Och allt däremellan!

*kram på er*

• Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....
  • MuffinsTönt

Idag mår jag faktiskt bra! Har gjort en sockerkaka som kan få vilken kille som helst att smälta. HAHAHA!!!

• anne på grönkulla

Jag bakade till killarna på jobbet för ett tag sen o fick en trånande blick till svar, samt kommentaren att "så god blir den bara med kärlek, smör o socker!" - you go girl! Du ser!

• MuffinsTönt

Nu kan jag inte hålla längre!

Va e dt för ställe du jobbar på egentligen? Finns det inga kvinnor där? Jag har endast hört män, grabbar, killar. Perfekt ställe för oss singlar. Ähum, just det! Du är ju gift.

• MuffinsTönt

Kanske ska spinna vidare på bak-iden. Kanske starta FFS, fika för singlar.

• viktualia

Muffins... du skulle bara ANA var Anne jobbar.. fniss fniss.. eller ta ett span på FB...

Själv har jag haft en misärdag med STÖRTmens, möten som jag inte orkade med, sorg, trist väder och allmänt prutt!!! blääää

• MuffinsTönt

snyft snyft... Anne har inte addat mig på FB. *buhuhu*

KRAAAAM till Vickan!

Ego: Jag har varit superduktig idag. Gick till danspass. Så härligt att bara skaka loss till halvbra låtar med knasig koreografi. Slipper tänka på nåt. (dvs: bränna bort sockerkakan)

• MuffinsTönt

Ego:
    Idag på morgonen kom ångesten som en slag i magen. -igen! Tankar om varför det hände, hur det blev så och allt annat som gör mig bitter,sur och arg. USCH!!!!

Vill verkligen få bort dessa tankar. Vill inte tänka på dem, får mig må så dålig. Jag kan stå ut med saknaden, tomheten men inte dessa tankar. BLÄ!

Var kommer dessa tankar ifrån egentligen!?!?!?

• anne på grönkulla

Att tankarna kommer är inte så konstigt. Tricket är att inte låta dem ta över i längden, men att du behöver sörja ett tag är helt normalt. O så att du lär dig nåt för din egen framtid är viktigt.

• MuffinsTönt

Anne
    Jag vet! Dem tankarna har inte dykt upp på flera dar. På så sätt är det ju positiv. Det är bara så jobbigt när dem väl dyker upp. Jag har lyckats kontrollera dem,typ.

Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....