Oktoberbrudar var är ni?
När ska ni gifta er? Hur långt har ni kommit? Vi ska gifta oss 3 okt.
När ska ni gifta er? Hur långt har ni kommit? Vi ska gifta oss 3 okt.
Ja vi kommer vara i en biosalong några km hemifrån. fin och enkel lokal med tillgång till kök och allt. superbra!
Med tanke på inbjudningarna...kommer ni att beställa speciella frimärken eller kommer ni att köpa de som finns i affären bara?
Nu har jag äntligen fått tag i en vigselförättare. Dom hade väl gått hem tidigare i torsdags. Så pirrigt att ha sånt hängande över sig. Så nu är det bokat. Hon tyckte att jag var jäääättetidigt ute. Men vad gör man då när man har bokat ett jättepoppis ställe som det inte bara går att ändra på. Och så känns det så himla skönt att pricka av sådana här viktiga saker.
Så nästa punkt blir väl inbjudningskort. Vad vill ni ha för några? Har ni några bilder? Frimärken har jag inte tänkt på. Är det mycket dyrare att specialbeställa eller?
Hej!
Ny på sidan. Vi ska oxå gifta oss den 3/10. Vi har dock inte tänkt skicka ut inbjudningar förrän i juli. Är det sent eller.
Nyfiken på vilken budget ni har för bröllopet.
På postens hemsida finns speciella Bröllopsfrimärken som vi har tittat på. Tror att de är lite dyrare än vanliga men inte så mycket.
Måste jag kolla :)
Det finns en serie frimärken som hette tillsammans som var söta! De finns i 10 pack för 60:- (på postens hemsida alltså :)
Här finns en till som ska gifta sig 3/10! Har inte riktigt koll på allt man ska ha hunnit tänka på hittills... bra att få lite tips här!