augustibrud2009 skrev 2009-07-01 11:46:51 följande:
Vi har inte handlat allt än, festprogrammet är inte färdigt och jag gör även framsidan själv så det kommer att ta lite tid.Placeringskorten är inte färdiga, inte heller
favouraskarna.Vi har inte bestämt oss för hur vi ska dekorera.Klänningen är inte uppsydd, sömmerskan har magsjuka så jag är jätte nervös för om hon kommer hinna innan hon går på semester... Tårtan och maten ska provlagas. Sen är det allt småplock som man inte ens kommer ihåg.
Oj det va ju en hel del. Jag gjorde med mina festprogram själv eller framsidan, innehållet är ju halvklart. Men det tog sin lilla tid, satt nog 2½dag sammanlagt.
Placeringskorten gjorde vi med själva, men det tog nog bara några timmar, men så är de ju ganska enkla. Jag kan lägga in lite kort både på placeringskorten & festprogrammen om du vill se.
Hade jag varit er så hade jag avvaktat med favouraskarna, det är ju ingen som är nödvändigt egentligen. Å är det så att ni får tid över så kan ni ju göra dem då i så fall.
Men om sömmerskan har lovat dig å göra den klar innan hon går på semester, så får hon ju hålla det hon lovar..så hoppas att det löser sig för er.