Inlägg från: SaraPayam |Visa alla inlägg
  • SaraPayam

1/8 Nr2

RhjärtaJ skrev 2009-04-23 21:56:24 följande:
    Det börjar närma sig!! :))) Imorgon ska vi ha vigselsamtal med vår kära präst. Det ser jag fram emot.Längtar så till den första.. enligt min nedräkning 99dagar kvar..
    Åå vad kul å få träffa prästen, hoppas att allt går jättebra idag Nu är det BARA 99 dagar kvar
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-04-23 14:47:32 följande:
    Hur ska ni göra med marskalkens kläder? De ska iväg och prova snart och min m2b undrade vad jag tyckte om de skulle ha samma eller inte... hur brukar man ha det?
    Jag har verkligen inte en blekaste aning, men det är ju snyggt om de går i ungefär samma stil.

Ååå det känns så pinsamt, jag hade blandat ihop helgener, så det saknas inga dagar för mig....fy vad pinsamt det känns. Men skönt att vi alla kan göra misstag
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-04-24 10:42:54 följande:
    Hahaha, så det kan gå ;). Va skönt att det löste sig i alla fall =)!
    Hahahaha ja men det känns ju så retfullt, men samtidigt som en stor lättnad
  • SaraPayam
    Hawaiiii skrev 2009-04-24 15:02:58 följande:
    Ja, supernöjd! Trodde inte alls jag skulle köpa klänning, bara prova :) ..men nu hänger den i garderoben. Lite ändringar hos sömmerska, och så ska jag köpa till underkjol.
    Vart ska du köpa underkjolen? Jag köpte från en tjej här på BT som säljer just underkjolar, Jag kan inboxa henne mailadress om du vill. Jag gav 400kr för min å det är ju betydligt bättre pris än vad man får ge i affären.
  • SaraPayam
    Hawaiiii skrev 2009-04-24 15:34:21 följande:
    Ja! gör gärna det! jag letar efter en kjol i enbart tyll, utan några ringar. Provade en med ringar till min klänning, men det såg inte klokt ut :)
    Ok Då gör jag det
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-04-24 19:22:40 följande:
    SaraPayam skrev 2009-04-24 15:32:43 följande:
    Kan jag också få den? Behöver också en underkjol och de ville ha typ 700, känns lite väl dyrt för något som inte syns :P.
    Så nu har jag inboxat dig
    Jo jag tyckte med det, här ville de liksom ha 1100kr för en underkjol, å det är det verkligen inte värt. Så jag är jättenöjd
  • SaraPayam
    Hawaiiii skrev 2009-04-24 19:31:32 följande:
    Nu ligger en halvkass bild i galleriet på klänningen. Den ser lite platt ut utan underkjol.. Det jag funderar på är ryggen. Det är vanlig dragkedja, eftersom det var det jag ville ha. Kan tycka att det ser konstigt ut med snörning om man ändå ska ha ett band i midjan. Klänningar med snörning sitter iofs så himla mycket snyggare, man får bättre figur tycker jag. Jag funderar på att låta en sömmerska ändra till snörning istället.. men jag har ju några månader på mig :)
    Du är ju jättefin i den Varför ska du ändra på den? Den sitter ju perfekt
  • SaraPayam

Vad tycker ni om hårdekorationen som jag har lagt ut i galleriet? Tror ni att man kan ha den? Är fin, ful???

• SaraPayam
    Hawaiiii skrev 2009-04-25 06:57:24 följande:
    Det var fin! Lite beroende på frisyr om det passar med dekoration, men har man en enkel frisyr utan några andra blommor etc tror jag det blir jättefint. Hur stor är den?Jag har inte fått något i min inbox än!
    Vad konstigt, jag inboxade ju igår...jag ska göra om det.

Jo det är sant, jag hade kanske tänkt å ha den på sidan, men jag vet inte. Tror ni att man kan ha den på sida till den håruppsättningen som finns i galleriet?
    Den är 9cm
Svar på tråden 1/8 Nr2