Inlägg från: SaraPayam |Visa alla inlägg
  • SaraPayam

1/8 Nr2

Hawaiiii skrev 2009-07-05 11:48:06 följande:
    Vi gifter oss också borgerligt, och har nog inte planerat att ge något alls... men nu när du säger det så? man kanske borde?
    Jag vet inte. Alltså han som ska viga oss kommer ju på sin lediga dag, så därför känns det som om man borde ge honom något, men frågan är vad...
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-07-05 12:32:24 följande:
    Då lägger jag upp den..... Ska bli kul att se vad ni tycker??Ja visst är det det men jag vet inte.... Får man lov att fråga för hur mkt ni tänker ge??
    Du är jättefin i din klänning
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-07-05 13:07:33 följande:
    Nu har jag gjort färdigt de första festprogrammen, bild finns i galleriet. Säg gärna vad ni tycker De röda hjärtanen och de blå fjärilarna ni ser är brads som jag använt för att sätta ihop häftena, sedan vek jag dem över kanten så att de inte sticker ut, då blir det snyggt även från sidan smart va :-P
    Jättefina festprogram Mitt finns med i galleriet
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-07-05 14:23:09 följande:
    SaraPayam skrev 2009-07-05 14:18:15 följande:
    Tack! Ditt var också jätte fint
    Tack

Funderar på det ni skriver om å ge present till ens tärnor/toastmastrar osv, måste man verkligen det? Å vad ska man i så fall ge. Vi haar 2 toastmastrar, så frågan är vad man i så fall ska ge...
  • SaraPayam
    Hawaiiii skrev 2009-07-05 14:28:44 följande:
    Har ni blivit hippade än förresten??? Är det någon mer än jag som inte tror dom får en hippa? Jag kommer ju jobba nästan hela vägen fram till bröllopet, så jag är ytterst tveksam!
    Jag tror inte heller att jag kommer bli hippad, men har faktiskt pikat ett par kompisar, så vi får väl se om det händer något
    Jag jobbar vartenda helg fram till bröllopet nu, så det känns som om det är ganska kört...men vi får se
  • SaraPayam
    Hawaiiii skrev 2009-07-05 14:29:55 följande:
    Har funderat lite mer på det där, och tror nog att det blir något väldigt enkelt. Jag bjussar ju på tärnans hår, smink och klänning, men toastmaster och bestman ska nog få något litet iaf.
    Vi har ju inga tärnor eller så, så vi har ju liksom inte bjussat på nåt..men funderar på om man kan ge dem var sin flaska whiskey, eftersom de båda gillar det
  • SaraPayam
    Hawaiiii skrev 2009-07-05 14:35:26 följande:
    Ja, jag blev uppringd av en kompis som sa att dom troligtvis inte hinner fixa hippa(dom bor utomlands) och jag jobbar i Italien ofta, så då tappade jag modet lite. Fast å andra sidan har jag ju andra kompisar som kan fixa :) Får väl ha is i magen och se vad som händer....
    Vad tråkigt, man vill ju så gärna att de ska komma å äverraska en..jag menar det behöver ju inte vara något märkvärdigt, det räcker om man träffas, å pratar äter lite gott osv. Mer än så kräver i alla fall inte jag. Så jag hoppas verkligen att det blir något, tror att jag kommer bli jättebesviken annars. Å det vill man ju inte...
  • SaraPayam
    Hawaiiii skrev 2009-07-05 14:36:39 följande:
    Ja, vi funderar också på favoritwhiskyn till killarna(bestman, toastmaster och vänner som kommer sjunga)
    Men vad bra att ni med är inne på samma spår...jag tror verkligen att de både skulle tycka att det är en bra present, å sen kan man ju lägga dem i nån snygg påse eller liknande, eller vi har ju möjlighet å lägga in det i deras rum, å då kan man ju även skriva ett litet kort å tacka för att de ställer upp. Hur låter det?
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-07-05 15:37:51 följande:
    Jo jag kan lämna tillbax det!! Jag tänkte bara att det var fint och var enkelt och passde hennes stil, tror ja... Det är en enkel silverkedja med en lite större vit pärla som hängsmycke. Eftersom jag ska ha samma märke på mitt armband o öronhänge, tänkte ja det var kul att hon fick i samma märke. Men visst det finns ju massa olika smycken i det märket. Men hon snackade om halsband o visste inte vad hon skulle ha.... Usch jag vet inte!!
    Men om du har köpt det, så är det väl synd å lämna tillbaka det. Hon kommer ju bli jätteglad över att du uppskattar att hon ställer upp. Så kör på det
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-07-05 15:40:15 följande:
    Fint festprogram du gjort...
    Tack
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-07-05 17:15:39 följande:
    Ja det stämmer ju... Får tänka lite till men det kommer nog bli bra!!!
    Det tror jag med
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-07-05 17:27:13 följande:
    Nu har jag lagt in våra prototyper på vigsel- och festprogram hos mig. Papperna som jag ska använda mig av kommer imorgon o sen ska skrivaren köra för fulla muggar... En liten fråga: Vad ska ni ha för utgångsmusik i kyrkan???
    Vi kan inte bestämma oss för vad vi ska ha...hmm så kom gärna med lite förslag
  • SaraPayam

Cattis77 skrev 2009-07-05 17:41:27 följande:

Vi kan inte heller komma på vad vi ska ha...hmmmm Svårt detta....så tyvärr kan jag inte komma med ngr förslag!!
    Vi får be de andra tjejerna om förslag

Nån?!
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-07-05 18:13:51 följande:
    Vi vet inte heller vilken vi ska ha.. så här kommer tyvärr inga tips. Är det ingen som har bestämt sig?Nu är alla favouraskar färdiga *pustar ut*Så nu ska jag käka lite och sedan sätta igång med placeringskorten. Lika bra att köra när man är igång.
    Härligt å få det gjort, då är det ju snart ännu en sak å bocka av SKönt.

Ja du utgångsmarchen verkar vara svårast av någon anledning..
    Vad ska ni ha som inmarch?
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-07-07 16:38:39 följande:
    Om ni ska ge en present till er tärna ska ni göra det den 1:e eller??
    Ja det blir det nog. Vi har ju en fördel å det är att våra gäster ska bo över på slottet, å då kan vi ju lägga in en liten gåva i deras rum, så blir det ju som en överraskning
Svar på tråden 1/8 Nr2