Inlägg från: SaraPayam |Visa alla inlägg
  • SaraPayam

1/8 Nr2

augustibrud2009 skrev 2009-07-01 12:24:14 följande:
    Tack jätte gulligt av dig, ska gå in och kika.Men jag har redan börjat så jag vet hur de ska se ut, det ska bara bli klart också. Favour askarna är snart färdiga, bara 8 st kvar =).
    Aha, men då har du ju inte mycket kvar, så då finns det ju ingen anledning å känna sig stressad
  • SaraPayam
    Småland09 skrev 2009-07-01 12:39:48 följande:
    åh Sarapayam vad du stressar mig jag måste ta tag i det här nu.. fast vi har kommit rätt långt med festprogrammen men kan inte printa dem förrän veckan innan bröllopet typ, prällen är på semester i typ 1,5 vecka till och kantorn får jag inte tag på.. känns mindre stabilt på den punkten, men på nåt sätt ordnar det sig nog.. Kommer ni ha semester innan? jag tar semester 3 dagar innan bröllopet vilket just nu känns lite väl kort.. men å andra sidan blir det monstersemestern efteråt istället
    Hahaha ta det lugnt Vi kan ju inte heller skriva ut våra festprogram förrän veckan innan, helst ett par dagar innan, utifall man skulle få något återbud...
    M2b kommer ha semester innan & jag kolla ha ledig 2 dagar innan bröllopet & sen 2 dagar efter bröllopet, sen blir det å gå tillbaka till jobbet
  • SaraPayam
    Annecarin skrev 2009-07-01 22:58:03 följande:
    Filar lite på programmet samt att vi har bjudit in några gäster till eftersom det blev återbud på c:a 10 st. Ännu är det många lösa linor, är mest nervös för hur det har gått med min klänning som är på kemtvätten. Om fläcken går att få bort, återstår att se på fredag.På fredag är det dags för provsminkning på Bodyshop, spännande. Eftersom det förra stället sminkade mig så det inte var jag!
    Jag har med en liten fläck på min klänning, men vet verkligen inte om jag vågar lämna in den på kemtvätt innan bröllopet...du kan väl berätta hur resultatet blev
  • SaraPayam

Härligt med semster Jag kommer ha 2 veckor sen när vi åker på bröllopsresan, annars så ska jag jobba å ta hand om mina kära patienter

• SaraPayam
    Annecarin skrev 2009-07-03 08:18:36 följande:
    Jo tack o lov försvann fläcken, men klänningen saknar tvättråd så kemtvätten var tveksam till att tvätta hela den. Men nu hänger den här hemma redo för att underkjolen ska sys. Idag är jag hemma för VAB min lilla son vaknade i natt med 39,1, idag är han dock piggare! Härliga soliga hälsningar till er alla!
    Stackars liten...hoppas att han kryar på sig snabbt
    Men vad härligt, jag är jättetveksam på hur jag ska göra med min klänning det är liksom en liten fläck där bak, å det är nog bara jag som egentligen kommer att se den...men jag kommer ju ändå att vata att fläcken är där, å det är ju inte så kul...
    men vi får se..

Idag ska vi träffa vår vigselförrättare...förhoppningsvis, om m2b har det lugnt på jobbet Vilket vi håller alla tummar å tår för

Sen ska vi även åka å beställa hur våra blomsterarragemang ska se ut, så det ska bli spännande
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-07-03 10:32:28 följande:
    En varm sommarhälsning till er alla!
    Detsamma
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-07-03 11:20:43 följande:
    Idag sitter jag o småfixar med placeringskort hur jag kan tänka mig ha dem...hmmm! Men jag tror jag har bestämt mig...Ska lägga in lite bilder när jag har kommit hem på lite saker som har hänt..hihi...om någon är intresserad av att kolla!! En varm sommarhälsning till er alla också från mig!
    Spännade, jag vill se

Sitter å väntar på att sambon ska komma hem så vi kan åka å träffa vigselförrättaren
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-07-03 11:51:31 följande:
    Va skojigt =)! Hoppas han kommer hem snart =D!
    Det hoppas jag med, bara han inte har fått en massa akutpatienter, för då kommer vi ju inte kunna åka...hmm får inte tag på honom, så jag hoppas att han ringer tillbaka snart
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-07-03 11:55:38 följande:
    Nu har jag gjort färdigt glasdekorationerna, har gjort en liten dekoration till varje glas som jag ska fästa på foten. På så sätt hoppas jag att alla lättare kan hålla ordning på sitt vinglas. Då slipper det bli en massa disk och en massa slattar överallt för att man tappat bort sitt glas och tar ett nytt.
    Vilken rolig idé
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-07-03 11:51:31 följande:
    Va skojigt =)! Hoppas han kommer hem snart =D!
    Nu verkar det som om han börjar bli klar Tack å lov
Svar på tråden 1/8 Nr2