Inlägg från: SaraPayam |Visa alla inlägg
  • SaraPayam

1/8 Nr2

Hawaiiii skrev 2009-04-25 06:57:24 följande:
    Det var fin! Lite beroende på frisyr om det passar med dekoration, men har man en enkel frisyr utan några andra blommor etc tror jag det blir jättefint. Hur stor är den?Jag har inte fått något i min inbox än!
    Aha...jag vet jag vad gjorde för fel...hade bara 3 i när jag skrev ditt namn, det skulle ju vara 4 i.,....
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-04-24 23:16:08 följande:
    Jag vet inte hur den ser ut på baksidan och vad du har tänkt dig för frisyr men den hade nog varit väldigt fin i något knutliknande. Då blir det ju inte en tiara utan mer en hårdekoration i för sig...
    Jag har tänkt å ha den på sidan, om jag ska använda den...har ju inte bestämt det än Men kan du kolla på frisyrbilden i galleriet å se om du tycker att det passar? Är lite rädd för att det blir för mycket.
  • SaraPayam
    Hawaiiii skrev 2009-04-25 09:48:54 följande:
    Tack för adressen! Nu ska det beställas underkjol :)))Jag tror det fungerar tillsammans med frisyren, fast utan dom andra pärlorna i håret. Å andra sidan är det ju pärlor i spännet med, så ett par stycken kan ju funka, men det är lätt att det blir för mycket. Som augustibrud skrev är det väldigt fint med en enkel knut när man har en stor hårdekoration.
    Varsågod

Nja, jag vill ju ha den frisyren, men jag ska ta med mig den på fredag när jag ska träffa frisören å se vad hon säger. Man vill ju inte att det ska se för mycket ut. Så vi får se hur det blir, men det va kul å göra den i alla fall
  • SaraPayam
    Hawaiiii skrev 2009-04-25 11:08:51 följande:
    Göra den? Gjorde du den själv? Duktigt!
    Japp det gjorde jag
  • SaraPayam

Idag har vi fixat kläder till m2b, skor till mig och sen va vi å beställde våra vigselringar Sen har vi vart å klippt oss oxå
    Så idag har vi kunnar bocka av flera poster

• SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-04-28 21:13:17 följande:
    Va härligt!!
    Ja det känns härligt. Jag beundrar dig som kan ha ringarna hemma, jag skulle gå å prova min hela tiden om vi tar hem den...så därför kommer vi hämta ut dem veckan innan bröllopet
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-04-29 12:14:14 följande:
    Det kommer jag nog oxå att göra men jag ska försöka behärska mig. Tänkte jag kunde lika bra ha den här hemma o slippa att gå o tråna efter den...
    Hehehe sant
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-04-29 12:31:10 följande:
    Hur går det annars för dig i er planering??
    Tack, det går bara bra, vi va å beställde vigselringar igår å kläder till m2b & sen köpte jag skor.
    Sen imon ska vi provsmaka menyn. På fredag ska jag träffa frisören & sen ska vi provsmaka & beställa tårta. Så den här veckan händer det hur mycket som helst
    Hur går det för er?
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-04-29 12:53:19 följande:
    Jo det går framåt....Prästen o kantor är bokad (Fick inte den prästen vi ville ha men det får gå), klänningen har kommit ska prova den i juni, ringarna fixade, tårtan bestämd o beställd, bukett beställd, skor inköpta till oss båda, smycken till mig fixad, diskuterat med serveringspersonal... Maten ska vi fixa själva så vi ska bara smaka på det vi har bestämt. Det är väl i stora drag vad vi är färdiga med.. Några saker som man kan bocka av på listan i varje fall.... Ska börja lite smått med vigselprogrammet och några bordsplaceringskort..
    Vi har med börjat lite smått med det, det känns faktiskt väldigt bra å ha gjort det, för man vill verkligen inte sitta där den sista veckan med hjärnsläpp, så det är bättre å planera det, så blir det ju inte så mycket heller
  • SaraPayam
    20090801 skrev 2009-04-29 17:07:11 följande:
    Just nu är det stiltje här, händer inget förrän den 7 maj.
    Men det är väl rätt skönt med Man behöver lite andrum
Svar på tråden 1/8 Nr2