Inlägg från: SaraPayam |Visa alla inlägg
  • SaraPayam

1/8 Nr2

20090801 skrev 2009-04-19 10:17:23 följande:
    Igår var vi på bröllop, J´s lillebror gifte sig. Det var inte ett öga torrt under hela vigeln. Hur ska det då gå på vår dag?
    Hahahaha så känner jag med, fy tänk om man står där å gråter mer än vad gästerna gör....fy vad hemskt...men å andra sidan kanske man är så pass nervös så att man glömmer bort det å inte lyssnar...
  • SaraPayam
    20090801 skrev 2009-04-19 10:40:29 följande:
    Jag kan säga att alla grät inklusive brudparet. Brudens syster grät så att smiket rann mängs kinderna.
    Hehehe stackars...vi har ju valt jättesnyftiga låtar...så vi får väl se hur det går....tur att gästerna som ska bo över på slottet har egna rum så att de kan gå å fixa till makeupen
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-04-19 11:05:48 följande:
    Igår var jag och köpte min klänning =D, den är heeelt underbar, gud så jag längtar =)
    Ååå vad kul, vad blev det för klänning? Har du bild?
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-04-19 20:15:11 följande:
    Nej, jag ska ta nästa gång jag provar den, det var förbjudet att fotografera i butiken. Men jag vill inte att min m2b ska se den så jag vet inte om jag vågar lägga upp den här. Det är i alla fall en helvit halterneck klänning med pärl-broderier och drapering som följer med ända ner. Jag är jätte nöjd =)
    Det låter verkligen jättesnyggt Nä men det förstår jag verkligen, min sambo va ju den som valde min klänning Är verkligen jätteglad för det
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-04-20 18:31:04 följande:
    Jag har kikat mycket på klänningar med honom så jag vet vad han gillar =). Så nu valde jag något jag verkligen tyckte om och så får det bli en överraskning =D!
    Vad kul
  • SaraPayam

Idag har jag bokat in manikyr, tyckte dock att det va ganska dyrt, men å andra sida vill man ju ha fina naglar den dagen

• SaraPayam

Ååååå fy *** vad sur jag är!!! Jag jobbade tre dagar förra månaden å nu har inte två av dem registrerats, så jag kommer bara få betalt för 1 dag...fy vad surt det känns!!!
    Vad ska jag göra, hur ska jag bevisa att jag har jobbat, de har ju kollat upp det på alla sätt som de kan....

• SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-04-23 14:46:37 följande:
    Oj va konstigt... hur kan de bara försvinna? Vad jobbar du med?
    Jag jobbar som undersköterska på sjukhuset...jag vet inte hur de kan ha försvunnit, det är ju så konstigt, å eftersom jag bara går in på timmar nu när jag studerar så har jag ju jättekoll på timmarna som jag gör. Så det är jättekonstigt, så ska ringa facket imon å fråga hur jag ska gå tillväga
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-04-23 16:00:04 följande:
    Ja det måste du verkligen göra. Så får det ju inte gå till...
    Nä verkligen inte, tycker att det är för jävlig....så här får det ju inte gå till, det va ju tur att jag kollade upp det i helgen när jag jobbade, för annars hade jag ju inte sett att de inte hade lagt in det....
Svar på tråden 1/8 Nr2