Inlägg från: MilosMamma |Visa alla inlägg
  • Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • MilosMamma

Fyll på listan, många har ramlat bort, endel nya =)

29 Augusti
    Milosmamma - Pernilla

• MilosMamma

Nja alltså värdpar är oftast dom som betalar kalaset, toastpar är dom som håller i middag/fest och somman brukar o.s.a till.

Men inte tycker jag du ska göra nya, jag tror nog inte någon kommer antyda nåttom det =)

• MilosMamma

känns inte som den gäller???

missnartfru skrev 2009-04-12 20:56:43 följande:
    1 AugustiSagezzaMrs baomOunoJoplin09Lövingsaugustibrud2009missnartfru 8 augustiw2b BlomCamillaMarcusAnRo09Juis31J DagtiwiNär2blir1Hoppasbrud2009Brud2009GurnellMammMitt hjärta 2008MammaMiaa15 augustiJeffaJanetKimUnderbara060709MariyaCapuPrahlisPentan22 augusti1 årLB5Anki8229 augustiMilosmammaPärlan2009Majsan12090829Moche Hubba konstigabaralillajagTaaanjaLabolina09
  • MilosMamma

Eller så skippar vi listan? Man har ju lite koll på vilka som "hänger" i tråden, man lär ju känna folk på nått sätt, sen när det börjar närma sej får folk hojta vilka som är först ut ;)

• MilosMamma

Sjäälvklart, välkommen.

noonoo skrev 2009-04-13 11:17:37 följande:
    29 aug - noonooFår man vara med på ett hörn?
    Så hur går det för er brudar? För vi har väl tråkigt nog ingen kille i tråden va?

Vi satt och knåpade med festprogrammet till 01.30 inatt, vi har varit barnlediga nämligen :D

Vi gjorde en dummie och sedan samlat info om vad vi vill ha med och vart de ska vara i festhäftet =)
  • MilosMamma

Vi har lite problem med det där.

Troligtvis Bryan adams Heaven som ingångslåt, senär det en sång vi inte kommit på en men Sång två är Lyckorus och utgång är Your love - outfield. det är våran låt nämligen.
    Fru Wi skrev 2009-04-13 12:06:01 följande:

Vad ska ni har för musik i kyrkan? In och utgång? Annan musik? Traditionelle eller nåt eget?
  • MilosMamma

jag kan nog säga säkert ett datum , eller iaf en helg i augusti, det är den ultimata helgen tyvcärr och jag känner mina vänner väldigt väl
    Det gör mej inget om jag har rätt sen för jag har iiingen aning om vad dom ska hitta på =)

annape84 skrev 2009-04-13 22:59:59 följande:
    Det här kanske är en jätte konstig fråga... men jag ställer den ändå. När tror ni att ni blir hippade?Det tisslas och tasslas väldigt mycket runt mina kompisar just nu...
  • MilosMamma

Men heeeej, det var längesen =)

SaraPayam skrev 2009-04-15 10:16:30 följande:
    Hej tjejer hur går det för er? Jag har vart lite off den senaste tide, men nu är vi på G igen. Här har det inte hänt så mycket med planeringen, men vi har börjat lite smått med placeringskorten å idag ska vi skicka in hindersprövningen, så nu känns det ganska så nära
  • MilosMamma

Ja de e bara bra, det börjar närma sej läskigt snabbt nu =)

SaraPayam skrev 2009-04-15 11:39:03 följande:
    Hej JApp det va jättelängesen. Är allt väl?
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2