Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Tack, Jag är skitnervös =D
Tack, Jag är skitnervös =D
Precis så känner jag med, Giftemål känns allvarligare och mer moget på något vis.
Vi har ju med barn en son på 1,5 och vad kan vara större ämn det liksom, det är ju en totalförändring för resten av ens liv, det är ju inte ett giftemål, inte på samma sätt.
Såå =)
Vi har fått världens bästa präst tror jag, SÅ himla gtrevlig, inte så gammal o grå och har en modern syn på det mesta.
Det kommer bli kanon!
Tur att jag frågade lite om hindersprövningen då jag inte läst papprena än, man ska visst lämna dom till honom så skickar han in dom?
nej nej.
Prästen sa att han skulle ha in blankeetterna nu snarast så skulle han skicka in dom.
Annars skjulle det inte gillas.J D skrev 2009-06-24 14:33:10 följande:
hej brudar, nån som e typ sjuksköterska eller nått här?
BRA
jag har nått fel på mitt knä
det var svullet under midsommarhelgen , så när jag böjde på det så stramade det, som om det inte gick o böja pga svullnaden, det kändes typ vätskefyllt
nu har svullnaden lagt sej men jag kan inte sitta på huk på det benet, och när jag böjer det så blir det som en utbuktnad lite på utsidan fast uppe på, svårt att förklara, men så är det inte på det andra.
Ska jag avvackta eller ringa vc imorrn?
Jag har skapligt ont, men det har vart lite bättre förutom idag. då har jag haltat mest hela dagen o att cykla i morse var inget vidare skönt.
jag har gått på ipren i ca 1,5 vecka nu.
jag har även problem med min högra handled, skitont, på morgonen kan ja inte röra den, men frammåt em går det bra men jag kan inte lyfta något tungt me den.
VC trodde inflamation.
JAg har nu ätit ipren i 4 veckor och haft on i 2,5 månad. Gah
Ah, det har väl med åldern o göra, haha =) Fyller ju faktiskt 24 i år...
jag kör cambridge och går ner ca 6 kilo på 10 dagar ren kur =) men det kostar 500:- / vecka, men det är värt det vill ja lova.
För kärlekens skull skrev 2009-06-25 18:55:30 följande:
fast alltså.
Föratt gå på cambridge betyder ju inte det att man går upp allt igen.
Jag har i perioder och gör fortf. tagit cb och gått ner 16 kilo,senastemånaderna och totalt 40. sen äter jag ca 2-3 veckorrt så kör ja 10 dagar igen och jag går inte Upp.
Men man kan inte köra cb och sen börja äta som man gjorde innan, det funkar inte. Och man ska inte köra cb spec länge man pajjar ju allt då.
Så cb vill jag ändå slå ett slag för.