Inlägg från: MilosMamma |Visa alla inlägg
  • MilosMamma

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2

det behöver ju inte handla om det.
    Jag ser bröllopet som en riktigt bra morot att komma tillbaka till den jag är och som jag brukar se ut, mestadels för jag trivs så och för att alla mina klädernu ligger i svarta soppsäckar för dom e försmå.

sen finns det dom som idiottränar för o vara så fina som möjligt på dagen d, men bara för man kanske väger 30 kilomindre betyder ju inte det att man är finare.
    Bara man är nöjd med sej själv.

CamillaMarcus skrev 2009-04-29 22:15:15 följande:
    Mois81. Väldigt, väldigt klokt och sunt svar- gubben älskar ju en ändå!!! Detta ideal...Varför är det så viktigt att vara smal (på dagen D)?
  • MilosMamma

vi har 3 låtar klara, bara ingångslåten vi inte bestämt oss för.

Annar går vi ut till "våran låt" your love med outfield, sen har vi sångerna curly sue med takida och lyckorus med elin ruth sigvardsson =)

• MilosMamma

Alltså jag blir så stolt över mej själv, sitter med festhäftet och börjar bara bli mer o mer nöjd, det kommer ´nog bli kalas de där =D
    Kankse dags o sova nångång med, klockan ringer 06.45

• MilosMamma

haha jadå upp kom jag men somnade inte fören kl 5. suck. är en riktig kvällsmäniska.
    Så kul när man kommer ihåg saker o man fixar o styr =)

Lischen skrev 2009-05-04 08:56:33 följande:
    Oj oj oj vad sent du satt uppe med det!! =D Svårt att släppa när det går bra?! Vad roligt det låter. Hoppas att du orkade upp i morse... ;)
  • MilosMamma

Hur går det för alla? Har alla börjat med festhäftet?

• MilosMamma

Vi har förvisso bara levt ihop i 3 år men vi har hoppat några steg upp då vi både bor i hus har 2 hunar och en son på 1,5 år.

Vi ska ha bordplacering just för att få folk umgås med varandra, vi delar inte på något par eller så, och dom sitter med nån dom känner och nån dom inte känner typ, vi har grupper ist för långbord.
    Vi har väääldigt många yngre på vårat bröllopt, medelåldern blir ca 25 då vi är 23 och 25 år gamla.
    Så då vill vi gärna blanda våra vänner lite så dom vidgar bekantskapskretsen med, jag treor nog alal bara tycker det blir kul annars sätter man sej gärna bara med dom man redan känner.

• MilosMamma

personligen tycker jag väl det är dags att få dom på lådan.

lojeli skrev 2009-05-05 07:41:48 följande:
    Vi kommer nog inte heller ha ngt festhäfte. Vet inte riktigt vad ett sådant skulle innehålla... Vi ska inte ha ngn allsång eller så. Däremot ska vi ha program i kyrkan.Vi gifter oss den 15 augusti och håller just nu på med inbjudningslistan. Min m2b har svårt att bestämma sig Själv känner jag mig rätt klar. Vad säger ni, börjar det bli bråttom att få ut inbjudningarna?
  • MilosMamma

aha va skönt o höra att ni har lite jobb kvar, ja e typ klar med halva men blir bäng på programmet, det gäller verkligen att sätta in allt uppifrån o ner annars förflyttas allt o det blir ett jäkla bök. Men det är på G iaf =)

Kanske kan tipsa varandra annars om saker o ha med, jag hade räknat på 12 sidor men är nu inne i en mall för 16. Kan man lämna dom 2 sista tomma tro?

SaraPayam skrev 2009-05-05 08:06:16 följande:
    Vi har börjat, så på svenska är det snart klart, men vi ska ju översätta det till engelska med & ev persiska
  • MilosMamma

åh e så besviken på mej själv skulle kört ren kur hela veckan o gå ner till 80 till helgen tänkte jag, eller hur, väger ju 84 nu. fan va sur jag blir.
    Men men satsar på 80 nästa helg ist.

• MilosMamma

Vi gifter oss 15.00
    Därefter kommer vi fotas, och då undertiden åker folket 1,5 mil till festlokalen. Så medan dom packar ihop sej o in i bilar osv fotar vi oss, så åker vi lagom när dom kommit fram då ska dom få nått o dricka o tugga på så anländer vi en stund senare, jag tror det kommer klaffa riktigt bra.

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2