Inlägg från: MilosMamma |Visa alla inlägg
  • MilosMamma

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2

vi med =) Men ja e skiiitnervös, knåpar med festhäftet och måste börja med vigselprogrammet, hindersprövningen är äntligen ifylld o skickas på Mån.
    Efternamn måste bestämmas, måste hitta skor och byxor till sonen, lite mer linne, underkläder till mej osv osv usch. press press.

annmka skrev 2009-06-27 21:29:44 följande:
    Vi gifter oss den 29 augusti!!! Känns ändå ganska långt bort.. just nu kan man ju inte göra så mycket.. mer än motionera och va nervös;)
  • MilosMamma

Åh va trött ja e på allt som har med bröllop o göra. Jag spyr på skiten snart.

Jag har troligtvis överreagerat, men det gäller som vanligt det där med tärnorna. Gah.

• MilosMamma

vi kommer ha musiktävling =)
    borden är lagen o9ch sen spelar bandewt introt och den som sjunger låten/refrängen först vinner poäng. Vinnarna får medaljer i plast och nått godis =)

min kompis som e min ena tärna va på ett bröllop förra månaden sommed hade så, dom hade skitkul, folk stod på stolarna o sjöng =)

• MilosMamma

Ang siliconkupor så är dom Inget vidare vid större byst, jag hade C kupa på min bal och dom satt inte alls bra, tyvärr, det vart som om jag hade en förliten BH så jag fick "dubbla bröst" om ni förstår.
    Men alla har ju olika behag så det sitter ju olika =)

• MilosMamma

Jag kommer vara utan nått alls imin klänning. Jag har ju korsettsnörning och det blir bäst utan nått under.

• MilosMamma

ja man kanske skulle köpa en axelbandslös pushuppare.
    Liksom med viktminskningen, och graviditeten osv är man ju inte drömmen precis, Haha.
    Tur jag ska få nya =)

• MilosMamma

Japp ett par nya boops =)
    Jag har då kämpat mig ner 50 kilo och är smal igen, då hänger mina som skinnlappar till knäna och det vill jag inte som 23 åring =)
    Så då fyller vi i dom, så dom ser ut som vanligt igen. Inga stora utan helt normala bara.

SaraPayam skrev 2009-07-02 14:25:22 följande:
    Hahahaha vaddå nya?? Bröst?? Jo men allvarligt, en axelbandslös kan man ju helt klart ha, å det har man ju alltid användning för sen med
  • MilosMamma

jag har 10 kilo kvar, men vi har lagt att ja ska ner dom 10 kilo innan nästa år, sen har jag ett år på mej att spara till dom o sen göra dom.
    så det blir inget pamela anderson utan ett par Pernilla igen ett par B eller C beroende på min kroppsform då.

SaraPayam skrev 2009-07-02 14:37:19 följande:
    Jo men det förstår jag att du vill Jag tycker att mina har blivit större nu när jag har gått ner mina 20...tyckte knappt att jag hade bröst innan, en a-kupa va liksom för stor..men nu har jag b-kupa Så jag är nöjd När planerar du å göra operationen då?
  • MilosMamma

det har jag med jämt varit, men efter viktuppgången totalt förstört utseende på kroppen med bristningar skulle jag vilja känna mej lite nöjd igen, även om jag blirmindre o mindre så är kroppen ganska förstörd utseende mässigt.
    så jag har ändrat synen på det hela, att bli som man va förut inte en illblondin med f kupa och stenhårda liksom.

SaraPayam skrev 2009-07-02 14:43:40 följande:
    Spännande. Själv är jag lite emot å gå igenom operationer, om man verkligen inte behöver det, men samtidigt förstår jag verkligen att du vill det här. Så jag hoppas verkligen att det kommer gå bra för dig
  • MilosMamma

Stressen kryper sej på, mannen åker inatt kl 04 till norge för o jobba på en oljeplattform i 2 veckor, sen komemr han hem 1 vecka för att sedan åka iväg 2 veckor igen, Han kommer alltså vara borta 1 hel månad, nu.. innan bröllopet o allt.. suck.

• MilosMamma

Låtersom en helt perfa möhippa ju, gud va roligt =)

Lövnäs skrev 2009-07-05 19:13:08 följande:
    De hämtade mig hemma. Sen blev jag avsläppt på en trottoar mitt i stan där jag skulle sitta o vänta. När de kom tillbaka, så var det picknick på gräsmattan med några uppdrag, det ena var att jag skulle skåla med 26 sällskap. Jag lyckades med bravur!!!! Efter det o att jag var väldigt onykter så blev det en promenad för att möta upp resten av tjejerna. Fick då en folieklädd låda som jag skulle ha på magen. När vi träffats satte de på mig en ögonbindel, o mer alkohol. Kände mig ganska trygg med ögonbindel, då en tjejkompis har en blind son så jag bad om att få henne som ledsagare o det gjorde hon... Lyckades till o med att gå nerför en ganska lång o knepig trappa, helt själv. Då var det dags för att bowla. Jag kom sist men det bjöd jag på (är en sann tävlingsmänniska). Efter bowlingen skulle jag gå med några av gänget gå på stan o skramla ihop lite pengar. Lyckades med detta oxå. Sen hem till en av tjejerna på "dildoparty". ASKUL!!! Skrattade mest hela tiden Efter det var det dags för middag på Harrys dit även grabbgänget kommit. Så mat o mer alkohol o sen lite dans innan det var dags för att få skjuts hem.Har inte skrattat o haft så kul på flera år!!! Träffade flera tjejer som oxå hippades så vi snackade lite. Mina bästa vänner har inte kunnat gjort någonting bättre!!!
  • MilosMamma

det är just det där SWISH jag inte gillar alls då det är MASSOR kvar att görA =d

Lischen skrev 2009-07-06 19:49:27 följande:
    Puh vad jobbigt! Men det kommer att gå bra! Swish - så har två veckor gått! Swish - så har FEM veckor gått, ni står i bröllops-stassen och allt kommer att kännas helt underbart och roligt!!
  • MilosMamma

kolla in min klänning så få¨r du vad du kan göra till en mer rockig klänning =) vi har ju lite rocktema, det ska inte vara så jäkla stelt utan det ska vara VI =)

Grattis by the way

Locina skrev 2009-07-06 20:51:28 följande:
    Ja, men min girly girly sida lyser också igenom såklart. Ska jag köra på en vitklänning eller köra på nått lite mer galet? Det ska bli spännande, jag vill ha lite rock/trash/sexig/romantisk känning, mitt enda dilemma :) Men det fixar sig!Och hoppas vi hittar någon OK plats.. men som sagt. kanske hittar någon buske som blommar just då om vi har tur!
  • MilosMamma

Haha JAPP!
    Kronan har jag gjort själv så jag fick verkligen fram stilen jag ville ha.

Locina skrev 2009-07-07 07:36:19 följande:
    Milosmamma: Din klänning är grym! Kronan är klockren till, lite dödBrud/familjen adams/sexig-stil! hade jag lätt kunnat ha om jag skulle gifta mig i kyrkan. Bra val!
  • MilosMamma

vi åker då det är 2 mil mellan kyrka och festlokal, svärfar har ansvaret att fixa vårat ÅK så vi har ingen aning då det är en hemlis =)

Poca skrev 2009-07-07 10:26:29 följande:
    Hur gör ni med transport från kyrka till festställe? Kom på att det är det enda vi inte fixat än... Går/åker ni och om ni åker´, vad har ni valt för fordon?
  • MilosMamma

cykeltaxi?? Hahahaha finns de i sverige?
    Åsa Erika skrev 2009-07-07 16:53:09 följande:

Jag funderar på en cykeltaxi från hårstudion till kyrkan! Tar bara 10 min att gå så det vore kul att komma inglidande igenom stan på ett udda sätt!! Häst och vagn kostade över 3000!!
  • MilosMamma

inte på min, tack o lov =), jag sa ifrån om det.
    Pitebrud 090801 skrev 2009-07-09 08:52:07 följande:

En fråga till er. Brukar föräldrar vara med på möhippa/svensexa?
  • MilosMamma

Alltså ursäkta, men vilket jävla skitväder!!

• MilosMamma

Sant, men man blir lätt fast vid datorn..

SaraPayam skrev 2009-07-09 12:33:55 följande:
    Jag instämmer, men det är perfekt väder å städa i Man slipper ju få dåligt samvete över att man är inomhus
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2