Inlägg från: SaraPayam |Visa alla inlägg
  • SaraPayam

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2

1 Augusti
    sarapayam
    Bride 2be
    Sagezza
    Mrs baom
    Ouno
    Joplin09
    Lövings
    augustibrud2009
    missnartfru

8 augusti
    w2b Blom
    CamillaMarcus
    AnRo09
    Juis31
    J D
    agtiwi
    När2blir1
    Hoppasbrud2009
    Brud2009
    Gurnell
    MammMitt hjärta 2008
    MammaMiaa

15 augusti
    Jeffa
    JanetKim
    Underbara060709
    Mariya
    Capu
    Prahlis
    Pentan
    candy tyra 2009
    22 augusti
    1 år
    LB5
    Anki82
    Goaste

29 augusti
    Milosmamma
    Pärlan2009
    Majsan12
    090829
    Moche
    Hubba
    konstigabaralillajag
    Taaanja
    Labolina09

• SaraPayam

Hej tjejer hur går det för er? Jag har vart lite off den senaste tide, men nu är vi på G igen. Här har det inte hänt så mycket med planeringen, men vi har börjat lite smått med placeringskorten å idag ska vi skicka in hindersprövningen, så nu känns det ganska så nära

• SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-04-15 11:18:39 följande:
    Men heeeej, det var längesen =)
    Hej JApp det va jättelängesen. Är allt väl?
  • SaraPayam
    mammabruden skrev 2009-04-15 13:24:38 följande:
    Hej, gifter mig 1 augusti och halkade in här... är alla på G med inbjudningar och har skickat ut dem??? Får nog lite panik..har inte fattat än att vi ska gifta oss och har inte listan riktigt klar än...Men de borde väl ut ca 2 månader innan?
    Hej

jag tror nog att de flesta har valt att skicka ut inbjudningarna lite tidigare pga att det är semstertider å så. Men självklart bestämmer ju du när ni ska skicka ut dina inbjudningar...så känn dig inte stressad.
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-04-15 13:55:32 följande:
    Ja de e bara bra, det börjar närma sej läskigt snabbt nu =)
    Hehehe ja visst känns det läskigt, vi ska skicka in hindersprövning en...å då känns det liksom ännu närmre.
    Men det ska bli så kul...längtar som bara den
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-04-15 14:12:15 följande:
    oj när e de man ska skicka den? gäller den i 3 månader?då bode ju 1 juni räcka för oss?, som gifter oss 29 augusti.
    De har ju ändrat det...innan va det 3 månader å nu gäller den i 4 månader...så ni borde ju kunna skicka den i början av maj eller nåt sånt
  • SaraPayam
    Hubba skrev 2009-04-15 23:11:54 följande:
    HURRA!!!! idag har jag köpt min fina klänning!!! Den var till och med lite för stor nu... (vilket är positivt!!!)Inbjudningarna är skickade och det är flera som har hört av sig bara för att gratulera och säga att de är jätteglada för vår skull... så otroligt roligt... HIHIHI
    Grattis vad kul, har du nån bild? Skulle vara kul å se den
  • SaraPayam

Mitt hjärta 2008 skrev 2009-04-15 21:20:16 följande:

Hur ska ni göra med efternamn? Ska ni behålla ert, ta makens eller heta både och?Jag är så velig, jag heter ett annorlunda efternamn, mannen ett rel. vanligt. Han vill inte byta till mitt efternamn..Våra barn heter både mitt och hans efternamn. Jag vet inte vad jag vill och vad jag känner.Om jag väljer att heta båda två, tycker ni då att även mannen borde lägga till mitt efternamn så hela familjen heter samma??Eller brukar mannen behålla bara sitt egna eller hur brukar man göra?? Någon som vet???
    Jag kommer ta min m2b´s efternamn, känner att det känns som det rätta
    Tror att ni kan välja att ha det ena efternamnet i mellannamn...men du kan ju alltid ringa till skatteverket å kolla upp det där.
  • SaraPayam
    När2blir1 skrev 2009-04-16 10:18:47 följande:
    Hej igen! Jag har inte häng mycket här alls.. mest läst.. hållt mig lite i bakgrunden då jag inte "känner" någon.. men ville ändå sticka in huvudet och säga hej.. igen..Vi har legat på latsidan ett bra tag nu och nu börjar jag få panik med planeringen. Känns som det är miljoooner saker jag borde ta tag i NU men vet inte vart jag ska börja.. känns helt bedövande detta. Har ni andra kommit långt..(att jag äns vågar fråga då jag får ännu mer panik när jag ser hur långt andra har kommit.. gaah!)
    Hehehe förstår hur du känner...det måste verkligen vara jättejobbigt å se hur längt vi andra har kommit.
    Hur långt har ni kommit å vad ligger närmast på listan??
  • SaraPayam
    capu skrev 2009-04-16 11:25:48 följande:
    Aaaah, prästen ringde igår, vigselsamtal den 13 maj. Nu börjar det bli verklighet trodde inte dem skulle höra av sig fören i juni eller juli då dagen med stort D är den 15 aug.Nån annan som har en "snabb" präst?
    Ååå vad spännande Vad är det då man ska prata om? Nån som vet om man ska träffa sin vigelförrättare med??
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2