Inlägg från: SaraPayam |Visa alla inlägg
  • SaraPayam

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2

MilosMamma skrev 2009-04-29 10:32:27 följande:
    ja ska vi säga runt 18 den 29e augusti då? =P
    Hahahaha det låter toppen
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-04-29 10:39:03 följande:
    great det kör vi på ;)Har kommit av mej lite nu, jag har pustat ut i förrtid bara för m2b kläder är klara, han kommer vara galet rockigt snygg =PMen nu då? va sjutton ska ja ta tag i nu då?
    Hahaha ja du vad ska man ta tag i...har ni skickat hindersprövningen? Du kan ju testa olika marinader till fläskfilén
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-04-29 11:04:35 följande:
    jävlar hindersprövningen hade jag totalt glömt igen.Hmm kan ju vara bra o skica den inom den närmsta månaden, ska man skriva där va man ska heta i efternamn? för där är vi fortfarande inte överens
    Hmm jag kommer inte ihåg, men du ska ju skicka med lappen om namnändringen i alla fall, för den hade vi glömt, så den har vi skickat iväg nu i efterhand.
    Hahaha nä det är inte lätt å bestämma sig vad man ska hete, i vårt fall va det jätteenkelt, eftersom jag ville byte redan innan...trivs inte i mitt nuvarande.
  • SaraPayam

MW 090829 skrev 2009-04-29 11:02:00 följande:

Jag har väldigt mycket funderingar kring smycken just nu. Tänkte ha slöja men vet inte om jag ska ha ett hårsmycke, diadem eller bara större örhängen...
    Jag kommer ha pärlor i håret & ev ett hårsmycke, men kan inte riktigt bestämma mig...har hårsmycket i galleriet, om du vill se
  • SaraPayam

MW 090829 skrev 2009-04-29 11:26:40 följande:

Jättefint! Jag har också funderat på att göra ett eget. Var det svårt? Vart köpte du materialet?
    Jag köpte materialet på panduro. Nja så svårt va det väl inte, men ganska pilligt. Jag funderar dock på att inte använda den...tror inte att den kommer passa till frisyren som finns i galleriet...
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-04-29 11:34:17 följande:
    ta med den te frissan när ni provar frisyren. Den va ju jättefin ju =)
    Kronan i mitt galleri har jag med gjort själv av vanlig ståltråd, organzaband, buljongtråd (floristerna har) och pärlor från ÖB =)
    Tack. Jo jag tänkte att jag skulle göra det. Ska ju träffa henne på fredag.

Kronan är jätteläcker, du är duktig du
  • SaraPayam

Hahaha tjejer ni är för roliga
    Tänk oss, vi har 3 månader kvar på fredag
    Jag skulle med vilja gå ner 10kg tills dess, men nöjer mig med 5kg. Vill inte köra med soppor å sånt där...så för mig blir det träning å bra mat för å nå mitt mål
    Hahaha ja håret...hur ska det hinna växa....tur att det finns löshår/hårförlängning

• SaraPayam
    När2blir1 skrev 2009-04-29 14:52:28 följande:
    Ja jag är juh höggravid just nu och har 8 veckor på mig att fixa klänning OCH gå ner i vikt lite.. så man inte ser ut som en stoppad korv vid altaret..*suck*Håret.. funderar på förlägning tror jag för håret är för kort.. till axlarna.. och det går inte göra den frisyren som jag vill ha om jag inte har längre hår. Alla dessa "problem" man har då!
    Åå vad kul, när är det du ska ha??
    Jag ska träffa min frisör på fredag, tänkte höra med henne då om hon anser att jag behöver förlänga håret eller inte...undra vad det kan kosta...och hur länge det sitter i...
  • SaraPayam
    brud2009 skrev 2009-04-29 20:22:00 följande:
    Har idag fått reda på att kyrkan vi ska gifta oss i ska renoveras i sommar. Det kommer inte påverkas inne i kyrkan men utanpå. Den ska putsas så hela kyrkan kommer vara täckt, hur kul är det när man ska ta bilder osv. Ringde till två andra kyrkor som vi "känner lite för" men inte då, den ena skulle någe altarskåp renoveras i och den andra har typ jordgolv just nu pga mögel Så vi blir väl kvar i den kyrka det var tänkt från början men det känns inte lika kul längre.....
    Nej men va säger du!!!! Sånt här får ju bara inte hända...å de borde ju ha berättat det för er långt innan, för detta måste de ju ha vetat ett tag...
    Hoppas verkligen att det löser sig, håller tummarna här borta
    StyrkeKramar
  • SaraPayam
    Mois81 skrev 2009-04-29 21:33:25 följande:
    De där med kilona det har ja lagt ner.. Har beställt klänning nu, och den vill man ju inte att den skall hänga som en säck.. borde ha gått ner minst 10 helst 15 men men.. gubben älskar ju en ändå.... Kram på er
    [/citat]
    CamillaMarcus skrev 2009-04-29 22:15:15 följande:
    [citat]
    Mois81. Väldigt, väldigt klokt och sunt svar- gubben älskar ju en ändå!!! Detta ideal...Varför är det så viktigt att vara smal (på dagen D)?
    Jo det här va sunt sagt...men ofta handlar det ju inte om enbart bröllopet, det är ju som milosmamma säger, att bröllopet är en morot.
    Jag vill/har gått ner i vikt pga alla hjärt å kärlsjukdomar som vi har i min släkt, jag vill inte dö i en hjärtinfarkt när jag är typ 50...eller drabbas av diabetes...(visst kan man få en hjärtinfarkt eller liknande ändå, men man kan ju försöka ändra sin livstil, för att förhoppningsvis slippa drabbas)
    Det är min stora anledning.
    Sen har man ju en bild i huvudet av hur man har sett ut å hur man vill se ut...och självklart känner man sig snyggare nu när man är 17kg lättare, men skulle ändå vilja gå ner 10 till, för att komma till rätt BMI
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2