• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • Mrs4ever

låter kanon,

ska nog faktiskt sno det tipset.

Har själv tänkt hitta någon tid nu i sommar
    då jag är ensam hemma =)

• För  kärlekens  skull

Är jag helt bakom... man vad är just en "Secret Box fotografering"... har aldrig hört om det tidigare...
    låter spännande.

Hubba skrev 2009-07-07 23:39:57 följande:
    Funderar på en sak... Ska förhoppningsvis göra Secret Box fotografering på lördag om jag lyckas kicka ut gubben och barnen utan att de fattar något... Tänkte att jag kanske ska ha på mig de smycken och underkläder som jag har köpt till bröllopet och så ha en av hans vita skjortor över... Vad tror ni om det?
  • För  kärlekens  skull

95 är anmälda till bröllopet nu och 13 tackade nej och 6 har inte svarat och tiden för osa gick ut den 1 Juli....

nu sätter det stora jobbet igång med att skriva placering vid bordet och lite skoj om alla gäster som ska stå med i festprogrammet...

• Hubba

Det är en fotografering som man gör oftast lättklätt men inte naket... som en present till sin blivande...

För kärlekens skull skrev 2009-07-07 23:53:10 följande:

Är jag helt bakom... man vad är just en "Secret Box fotografering"... har aldrig hört om det tidigare... låter spännande.
  • brud2009

Usch, fy vad hemskt! Hoppas verkligen att hon mår bra nu och att de som gjorde detta mot henne såg vad de gjort o skäms!

bride 2be skrev 2009-07-07 20:36:50 följande:

Min möhippa var i lördags precis som killens svensexa som jag misstänkte!! För min del började det med en kidnappning på centralen i stockholm, blev insläpad med ögonbindel på Åhlens och blev där in dragen i en provhytt och fick nya kläder slöja tiara mm. Sen bar det ut på stan för att sälja kyssar en femma styck. behöver jag säga en femma för en kyss igen stryper jag nån tror jag =) fick höra dagen efter att jag till och med sa det i sömnen! Men mina vänner blev nog rätt chokade av min framfart fick ihop nästan 300 kr!! Sen bar det vidare från stockholm och Cinderellas terminal. På båten hade vi trevligt fram till kvällen då min syster råkar dansa med fel kille, ett tjej gäng blev svart sjuka (tror vi) och började kasta glas och flaskor mot henne de flög överallt!! Hon fick ett glas och en flaska i huvudet och är blödarsjuk! Hon blev chokad och innan vi kom oss för att prata med vakterna var tvungen att se till att hon var ok så hann de sticka. Dagen efter hade hon ingen kännsel i ansiktet och kunde inte le och jätte öm, kunde inte stå eller gå utan hjälp! Så vi fick söka vård på båten, eftersom hon är blödarsjuk och mådde så dåligt så trodde de att hon ev fått en hjärnblödning så det blev ambulans helikopptet från båten! Omskakande att se sin syster åka iväg så på från något som ska vara så roligt. Folk var repektlösa och står och fotar!! De hade ju inte direkt fotat en ambulans!! Till och med film temat från färjan filmade trots att jag bad dem att låta bli det.
  • SaraPayam

Min möhippa var i lördags precis som killens svensexa som jag misstänkte!! För min del började det med en kidnappning på centralen i stockholm, blev insläpad med ögonbindel på Åhlens och blev där in dragen i en provhytt och fick nya kläder slöja tiara mm. Sen bar det ut på stan för att sälja kyssar en femma styck. behöver jag säga en femma för en kyss igen stryper jag nån tror jag =) fick höra dagen efter att jag till och med sa det i sömnen! Men mina vänner blev nog rätt chokade av min framfart fick ihop nästan 300 kr!! Sen bar det vidare från stockholm och Cinderellas terminal. På båten hade vi trevligt fram till kvällen då min syster råkar dansa med fel kille, ett tjej gäng blev svart sjuka (tror vi) och började kasta glas och flaskor mot henne de flög överallt!! Hon fick ett glas och en flaska i huvudet och är blödarsjuk! Hon blev chokad och innan vi kom oss för att prata med vakterna var tvungen att se till att hon var ok så hann de sticka. Dagen efter hade hon ingen kännsel i ansiktet och kunde inte le och jätte öm, kunde inte stå eller gå utan hjälp! Så vi fick söka vård på båten, eftersom hon är blödarsjuk och mådde så dåligt så trodde de att hon ev fått en hjärnblödning så det blev ambulans helikopptet från båten! Omskakande att se sin syster åka iväg så på från något som ska vara så roligt. Folk var repektlösa och står och fotar!! De hade ju inte direkt fotat en ambulans!! Till och med film temat från färjan filmade trots att jag bad dem att låta bli det.
    Men gu va hemskt, har ni hört något från henne, så att ni vet hur hon mår??
  • augustibrud2009

Fyyy! Folk borde skämmas att bete sig på det viset. Dåligt att vakterna och de övriga i personalen har så dålig koll att de inte ser något sådan. Hoppas hon är okej och att du förutom detta fick ett fint minne.
  • Boomtown

bride 2be

Det låter ju helt fruktansvärt. Hoppas allt går bra med henne. Och att du lyckas minnas de bra sakerna med kvällen istället för bara det hemska.

• Åsa Erika
    MilosMamma skrev 2009-07-07 17:24:23 följande:
    cykeltaxi?? Hahahaha finns de i sverige?Åsa Erika skrev 2009-07-07 16:53:09 följande:
    Japp! =D

Snacka om en oväntad entré!!
  • Mrs4ever

NEEEEEJ!

De ska bygga och dona på stället som vi hade tänkta ha vår vigsel
    på, nu måste vi leta vidare, vet inte om det finns
    något bra ställe!
    Buhu, buhu!!!!!

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2