Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Vi fortsätter här, vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen =)
Del 1 www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3224869.html
Hej!
Nu ringde de från butiken och berättade att min klänning kommit! Yeeej! Ska dit och prova den 29/7! *skutta omkring*
Våra värdar gör vårt festprogram, ska dock lämna in info om alla gästerna till dem samt en kort text till min pappa som gick bort för några år sedan. Ska bli spännande att se vad det hittat på för kul
Hej!
Ang festprogrammen, vad har ni med för info om gästerna?
Jag får inte till våra alls. Nästan så jag bara vill strunta i dom för att det går så dåligt. Jag tog hem någon mall från kortdesign.se har jag för mig om jag inte sitter här och ljuger nu ;) Men jag får endå inte till det. Det känns som om det inte får plats något på sidorna. Någon som vill komma med tips? Det vi hade tänkt ha med är ett välkomst/tacktal, Meny lite roliga ordningsregler, bordsplaceringen och lite kort info om gästerna och sen vart bröllopsresan går. Sen även som "andbeyond så kommer vi ha en liten text till min morfar som gick bort för några år sedan.
vad ska man skriva i festprogrammet....
vi vill inte ha sångtexter.... och inte heller ha bilder på oss.....
Vi ska gofta oss den 29 augusti och oj vilken känslomässig berg o dalbana...
De kidnappade min blivande till svensexa idag och det var då det verkligen slog mig. Är det nån annan här som också har kalla fötter till och från?
min m2b är på sin svensexa nu..... känner mig lite nerväs inför när det kan bli min tur....
Tror att han kommer att komma hem ner på småtimmarna.... tror att han varit med om en händelserik dag i dag....
vi gifter oss den 15 augusti...
nervös... absolut och med inslag av panik och bridezilla oxå...
För kärlekens skull skrev 2009-07-11 22:02:55 följande:
Jag instämmer med ALLT
Jag instämmer också! Båda jag och min fästman har en hel del sådana stunder nu, typ varför gav vi oss in på att fixa ett så stort bröllop... Spec. de gånger folk säger "dumma" saker eller inte kan acceptera att alla inte vill göra på samma sätt som de föreställer sig att man ska göra kring ett bröllop så känns det bara helt hopplöst...
(Vi har dock inte fått barn f.ö. så det här lär ju bli det största hittills )
Det börjar bli mycket nu för en. Jag vet inte hur man ska hinna bli klar med allt. vigselprogram, placeringskort och allt annat runt om kring. Jag förstår inte hur jag ska kunna jobba 2 veckor till med så mycket arbete kvar till bröllopet. Jag startade en ny tråd för jag tror denna snart stängs.
igår gjorde vi en preliminär bordsplacering och beslutade vilka solosånger och psalmer vi vill ha till vigseln...
Imorgon är det sista osa datum... och det är bara ett par som inte har osat + 3 personer som får osa fram till bröllopsdagen pga jobb utomlands så det vet inte om de får semester...
men det som är superkul är att det är bara 3!!!! som inte kan komma... så vi blir 80 stycken (förutsatt att de 3 som jobbar utomlands kan komma) så roligt att så många vill dela våran dag med oss...