• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • J D
    SaraPayam skrev 2009-07-09 12:33:55 följande:
    Jag instämmer, men det är perfekt väder å städa i Man slipper ju få dåligt samvete över att man är inomhus
    Dessutom tänker jag mig att det är bra att det regnar nu så att sommaren inte dör ut lagom till augusti .
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-07-09 12:38:24 följande:
    Sant, men man blir lätt fast vid datorn..
    Hahaha ja men så är det
    Men nu har jag i alla fall putsat alla fönster, 15 st, så det känns jättebra, å nu har det börjat regna så jag hann klart i tid Så nu ska jag damma alla element & allt annat. Sen är det toaletterna & golvet kvar.
    Så nu kan gästerna snart komma
  • SaraPayam
    lönnsjö skrev 2009-07-09 13:02:02 följande:
    Hjälp!! Någon som är duktig på data? Min lille 2 åring satt framför datan, när jag vände ryggen till har han lyckats få bilden upp och ner. Hur sjutton får jag den rätt igen?
    Hahahaha hur har han lyckets med det *skratt*
    Tyvärr kan jag inte hjälpa dig...hoppas att det löser sig
  • SaraPayam

J D skrev 2009-07-09 13:25:39 följande:

Dessutom tänker jag mig att det är bra att det regnar nu så att sommaren inte dör ut lagom till augusti .
    Så tänker jag med, det får gärna regna i 2 veckor nu, så att blir fint lagom tills vi gifter oss
  • lönnsjö

SaraPayam skrev 2009-07-09 13:35:01 följande:
    Hahahaha hur har han lyckets med det *skratt*Tyvärr kan jag inte hjälpa dig...hoppas att det löser sig

Jättetokigt!1 Hahahah, jag vet inte han har väl tryckt lite här och där. Ja ja det löser sig säkert

• J D

SaraPayam skrev 2009-07-09 13:35:41 följande:
    J D skrev 2009-07-09 13:25:39 följande: Så tänker jag med, det får gärna regna i 2 veckor nu, så att blir fint lagom tills vi gifter oss

Jajamen! Det får gärna klarna upp ngn vecka innan ni gifter er så att jag har två veckor att jobba på solbrännan .

• Jen09

Jag har aldrig hört talas om att föräldrar varit med på möhippor/svensexor!

• Jen09

Märkligt beteende!
    Tycker det är konstigt när folk pratar med en om möhippan innan. Det ska ju vara en överraskning!

För kärlekens skull skrev 2009-07-09 11:01:40 följande:

en av mina gäster berättade för mig häromdagen....."jag har haft kontakt med några som kommer på bröllopet och vi skulle ha möhippa för dig....
  • Milla84

Lönnsjö:
    Nu kanske det är för sent men jag tror det är ALT-knappen eller CTRL-knappen och piltangeterna som man kan vrida på bilden med.

• lönnsjö

Milla84 skrev 2009-07-09 14:14:42 följande:
    Lönnsjö:Nu kanske det är för sent men jag tror det är ALT-knappen eller CTRL-knappen och piltangeterna som man kan vrida på bilden med.

Tack tack tack!! Det var Alt+Ctrl+pilarna

Tack så jättemycket

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2