• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
  • idapluppp

bride 2be

hoppas verkligen hon mår bättre å att d inte var allvarligt! D e tragiskt att människors nyfikenhet kan förstöra så mkt och d e respektlöst av filmteamet att fortsätta filma. Men d e inte säkert att d tar me d bara för att d finns me på film. Oftast redigerar d bort så mkt att inte hälften hade behövts filmats.
    *styrkekramar*

• bride 2be

Tack för att ni bryr er, jag har inte hört av poliserna än de skulle ringa mig om de behövde hjälp att gå igenom övervakningsbilderna eftersom bara jag bor i den här delen av landet. Hon fick en kraftig hjärnskakning så hon är ju trött men mår bra under omständigheterna tack och lov.

• SaraPayam
    Mrs4ever skrev 2009-07-08 16:35:33 följande:
    NEEEEEJ!De ska bygga och dona på stället som vi hade tänkta ha vår vigselpå, nu måste vi leta vidare, vet inte om det finnsnågot bra ställe!Buhu, buhu!!!!!
    Va säger du, det är ju inte klokt! Hoppas att ni hittar nåt annat.
  • SaraPayam

bride 2be skrev 2009-07-08 20:07:49 följande:

Tack för att ni bryr er, jag har inte hört av poliserna än de skulle ringa mig om de behövde hjälp att gå igenom övervakningsbilderna eftersom bara jag bor i den här delen av landet. Hon fick en kraftig hjärnskakning så hon är ju trött men mår bra under omständigheterna tack och lov.
    Tack å lov!! Hoppas att hon kryar på sig snabbt!!
  • SaraPayam

augustibrud2009: visst hade du gjort egna presentaskar, hade du nån mall till dem eller hur har du gjort?

• Pitebrud 090801

En fråga till er. Brukar föräldrar vara med på möhippa/svensexa?

• MilosMamma

inte på min, tack o lov =), jag sa ifrån om det.
    Pitebrud 090801 skrev 2009-07-09 08:52:07 följande:

• Åsa Erika

vanligtvis inte men en kompis till mig fick med både svärmor och mamma på sin hippa. Gissa om det inte gick bra? Att blanda vänner med dom gick sädär då dom fick för sig att vara "roliga" och drog fram massa pinsamheter. Av någon anledning var de mest för förnedringsmomenten i hippan till min kompis förskräckelse!
  • För  kärlekens  skull

neeee det är inte brukligt....

• SaraPayam

Det tror jag inte. Mina föräldrar har frågat mig hur det brukar vara, men jag tror verkligen inte att de brukar vara med, men jag skulle inte ha något emot det.
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2