Inlägg från: MilosMamma |Visa alla inlägg
  • MilosMamma

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2

oj när e de man ska skicka den? gäller den i 3 månader?
    då bode ju 1 juni räcka för oss?, som gifter oss 29 augusti.

SaraPayam skrev 2009-04-15 13:58:50 följande:
    Hehehe ja visst känns det läskigt, vi ska skicka in hindersprövning en...å då känns det liksom ännu närmre.Men det ska bli så kul...längtar som bara den
  • MilosMamma

Hej på er, ang psalm kommer vi nog ta 200 och 201, dom äre så fina och dom har alla minnen till spec skolavslutningar osv. =)

Sen är det det här med prästen.
    Jag träffade en suuupertrevlig kvinnlig präst, ganska ung igår, fast hon har kyrkan här ute 2 mil från stan, och vi gifter oss i stan, tror ni hon skulle få vara i stan?

• MilosMamma

Här går det frammåt, dessvärre åker sambon på kurs hela veckan nu.
    Mrn på fredag får vi provtårtor till brudtårtan, Spännande!!

Annars är det träning och kost här. Går 1 mil om dagen nu, räcker det? eller ska man gå 2?
    Hasr 10 cm kvar tills jag får igen brudklänningen och har till 29 augusti på mig.

annars sitter jag fast med allt annat, tänkte viga denna vecka åt småplock, kvällarna är jag ju ensammen ändå.

• MilosMamma

jag tränar aerobic 6 ggr i veckan, innan 1 av promenaderna på dagen för då får man 100% mer effekt.

SaraPayam skrev 2009-04-19 16:59:45 följande:
    Angånende 1 mil om dagen....tror nog att det kan vara bra om du försöker få några pass styrka / vecka. Sen kanske även något kontionspass/ vecka. Jag har kommit igång ordentligt med träningen nu, så jag kommer träna ca 3-4pass styrka & kondition / vecka & sen övrig motion tex promenader. Tror att det kan ge ett bra resultat
  • MilosMamma

Gaah nu känns det helt plötsligt som det är massor igen.
    Maken har inga kläder alls klara, inte sonen heller, jag måste boka naglar och hår, det ska köpas både det ena och det andra, måste börja med festhäftena i datorn och vigselprogrammen, prästen bör väl höra av sej snart med.
    Provtårtorna ska hämtas på fredag och sonen på 1,5 fick glasögon förra veckan, dom är nu sönder men finns att hämtas ut idag, mannens lön denna månad suger och jag vet inte hur vi ska kunna foxa allt, sonen går före allt självklart!. Åh!

• MilosMamma

Hahahaha =) De e svåårt =)

SaraPayam skrev 2009-04-22 11:00:04 följande:
    OJ andas å ta det lugnt, allt kommer att lösa sig tillslut, finns ingen anledning till å stressa upp sig. Kram på dig
  • MilosMamma

Bra tips hur man löser det så det blir rätt i festhäftet?
    Hur vet man hur brett man kan skriva.
    Vi komemr skriva ut a4 och sen vika på kortsidan så det blir långt o smalt, men hur lyckas man göra rätt

• MilosMamma

Jag har faktiskt gjort en dummie funkar kalas, men sen fattar jag inte hur man liksom skriver rätt i daatorn, våran blir på 12 sidor

• MilosMamma

Nej det kommer vi inte ha i festhäftet
    Det kommer vi ha på en tavla på ett bord ist.

SaraPayam skrev 2009-04-22 13:23:41 följande:
    Men det låter ju som om det är rätt lagom. Kommer du har med presentation av gästerna?
  • MilosMamma

Jag börja med naturdiet idag, kör igång med cb i helgen om ja hinenr handla tills dess.
    Så nu vill jag ner 5 kilo till... lite i taget. sen under maj minst 5 till och juni 5 kilo, så har jag mitt mål där... annars blir ja för liten för klänningen, men gärna 5 till senare.

SaraPayam skrev 2009-04-22 13:37:59 följande:
    Just det...så skulle man ju med kunna ha det Hmmm det ve till å tänka på Hur går det med vikten, läste att du hade börjat med cambrige...fungerar det bra?
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2