Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2
oj när e de man ska skicka den? gäller den i 3 månader?
då bode ju 1 juni räcka för oss?, som gifter oss 29 augusti.
oj när e de man ska skicka den? gäller den i 3 månader?
då bode ju 1 juni räcka för oss?, som gifter oss 29 augusti.
Hej på er, ang psalm kommer vi nog ta 200 och 201, dom äre så fina och dom har alla minnen till spec skolavslutningar osv. =)
Sen är det det här med prästen.
Jag träffade en suuupertrevlig kvinnlig präst, ganska ung igår, fast hon har kyrkan här ute 2 mil från stan, och vi gifter oss i stan, tror ni hon skulle få vara i stan?
Här går det frammåt, dessvärre åker sambon på kurs hela veckan nu.
Mrn på fredag får vi provtårtor till brudtårtan, Spännande!!
Annars är det träning och kost här. Går 1 mil om dagen nu, räcker det? eller ska man gå 2?
Hasr 10 cm kvar tills jag får igen brudklänningen och har till 29 augusti på mig.
annars sitter jag fast med allt annat, tänkte viga denna vecka åt småplock, kvällarna är jag ju ensammen ändå.
jag tränar aerobic 6 ggr i veckan, innan 1 av promenaderna på dagen för då får man 100% mer effekt.
Gaah nu känns det helt plötsligt som det är massor igen.
Maken har inga kläder alls klara, inte sonen heller, jag måste boka naglar och hår, det ska köpas både det ena och det andra, måste börja med festhäftena i datorn och vigselprogrammen, prästen bör väl höra av sej snart med.
Provtårtorna ska hämtas på fredag och sonen på 1,5 fick glasögon förra veckan, dom är nu sönder men finns att hämtas ut idag, mannens lön denna månad suger och jag vet inte hur vi ska kunna foxa allt, sonen går före allt självklart!. Åh!
Hahahaha =) De e svåårt =)
Bra tips hur man löser det så det blir rätt i festhäftet?
Hur vet man hur brett man kan skriva.
Vi komemr skriva ut a4 och sen vika på kortsidan så det blir långt o smalt, men hur lyckas man göra rätt
Jag har faktiskt gjort en dummie funkar kalas, men sen fattar jag inte hur man liksom skriver rätt i daatorn, våran blir på 12 sidor
Nej det kommer vi inte ha i festhäftet
Det kommer vi ha på en tavla på ett bord ist.
Jag börja med naturdiet idag, kör igång med cb i helgen om ja hinenr handla tills dess.
Så nu vill jag ner 5 kilo till... lite i taget. sen under maj minst 5 till och juni 5 kilo, så har jag mitt mål där... annars blir ja för liten för klänningen, men gärna 5 till senare.