Inlägg från: MilosMamma |Visa alla inlägg
  • MilosMamma

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2

Ja vi önskar oss med resebidrag, om dom ni vill köpa något
    först var vi inne på o åka till usa, new york. Men dit drar vi ändå så vi ska nog ta en vecka på grekland med sol o bad med sonen.
    Så hoppas vi att min bror o hans tjej har lust att hänga på och blir det så ska vi bjuda med min mamma, hon ger oss 10 000 till bröllopet plus att hon kommer med saker vi ska ha hela tiden, hon är helt underbar och inte klok, häromdagen plinga det på dörren och där stod hon med 50 st knoppa lakan från ikea - Jag orkade inte bära flera, jag köper lika många om ett par veckor när ja ska dit igen.
    Vi säger nej nej nej, håll i dina pengar, men hon lyssnar verkligen inte, hon får verkligen tjata på oss sakerna.
    Jag är så otroligt tacksam o jätteglad, men jag vill inte att hon ska göra av med alla sina pengar på vårat bröllop. =)
    Så därför ska vi bjuda med henne sen, fast det vet hon inte om =)

För övrigt har jag vart helt lost med bröllopsplaneringen i veckan känns de som, jag har halkat efter. men jag får lite svackor ibland, sen nästa vecka jobbar man på som bara den, nån som e likadan?

• MilosMamma

bild finns i galleriet.

makupala skrev 2009-05-12 21:27:05 följande:
    hmm.. jag har ett skoproblem..hur höga klackar kommer ni att ha på era bröllopsskor?
  • MilosMamma

usch vilkien långvarig svacka jag hamnat i =( Känner inte alls för o planera bröllop just nu.

usch.

• MilosMamma

jag vet inte riktigt, vi bråkar eller ja tjaffsar ganskamycket just nu, jag försöker be om mer hjälp med planeringen utan resultat o då tröttnar jag, ska jag planera allt kan jag ju lika gärna gifta mej med hunden.

Hubba skrev 2009-05-14 18:28:10 följande:
    Hur kommer det sig?
  • MilosMamma

Hej på er.

Nu är det knappa 2 veckor kvar till sista o.s.a datumet, spännande!!
    Så skönt o slippa oroa sej över det för dom ringer o anmäler sej till min mamma.

Annars så ska vi skriva ut hindersprövningen. och bestämma oss för ett efternamn någon gång.

Idag ska ja in o köpa cenitlera för o göra vårat brudpar.
    Kika gärna in på min blogg för tips o idéer, haft lite bröllopstorka men bläddra bakåt så finns det en hel del =)

www.piii.blogg.se

• MilosMamma

Jag tycker de där med vigselprogram e svårt.
    gör man det efter man träffat prästen? man vet ju liksom inte vilken ordning det gäller?

• MilosMamma

Hm jag ska ha slöja om Milo är 1,5 år. Han ska ha svarta converse skor.
    3 tärnor ska ha svarta klänningar och på min klänning är det svart spets, just det jag ska även gå in med min pappa....

blir jag bränd på bål nu?

• MilosMamma

vad är det för nått?

lönnsjö skrev 2009-05-22 14:38:36 följande:

Sizoflor
  • MilosMamma

euhm, vi ska inte ha nån sån fin traditionell brudmarsch.
    Och vi vet fortf inte vad vi ska ha för ingångslåt, börjar bli lite smått panik då sångaren måste ha en skiva med alla låtar typ... NU

Amilia76 skrev 2009-05-24 16:27:41 följande:
    Hej på er alla brudar! Vad kommer ni välja för brudmarscher? För mig gäller mendelssohn wedding march in och Bach prelude in c 553 när vi går ut!
  • MilosMamma

ändrar o ändrar, vi har inte ens kommi fram till allt än :S
    vi vet fortfarande inte va vi ska heta i efternamn, vilken ingångslåt vi ska ha, om vu ska ha "nattmat", sonens kläder, vi har inte skickat in papprena än, inga underkläder e köpta osv.
    Men tråkigt nog är ja arbetslös i sommar så jag har TID :)

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2