Inlägg från: MilosMamma |Visa alla inlägg
  • MilosMamma

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2

Hej på er, åh vad kul att det blir lite flöde i tråden =)

Själv går de upp o ner, att ett bröllop kan ta såå mycket tid..
    Hon som skulle sy tärnklänningarna hoppade ju av förra veckan..Panik.
    Trodde vi hittat en billig tjej men hon skulle ha 1800 bara för o göra dom.alltså styck.

Min frissa ringde i fredags o avbokade min håruppsättning. Jag bara What??
    Då börja hon yra om mitt i semestern och de inte fanns tid, tyvärr hej. Jag vart skitarg o gick enr på måndagen, så nu har jag min tid tillbaka, Man gör Inte så!
    Mitt i semestern? 29 augusti för fanken.

• MilosMamma

Jag köpte ju med min på tradera.
    Vilka handlade ni av?
    Jag köpte av dressnbest, INTE att rekomendera, jodå klänningen kom o den e super, men frakten har ja inte fått tillbaka och de går inte att få tag i människan. Bah.

Men nöjd, det är jag, guu så nöjd ja e.

Sarapayam: din vet jag ju är huuuuur fin som helst. sån köpte ju jag med, men fick fel så tur kan man säga för då hittade jag verkligen The one.

juis31: ska kika in på din nu..

• MilosMamma

Jamin klänning finns i galleriet.

• MilosMamma

Namen, va fan håller dom på med? nu får ju dom fixa det där...
    va e de för ställe?

Boomtown skrev 2009-06-10 21:36:42 följande:
    Jaha, nu skiter det sig igen. Vi är dubbelbokade för andra gången. Jag tror jag går och skjuter mig. De hade skrivit fel datum!!!!!!!!!!!
  • MilosMamma

jag tar dom som inte ringt som ett nej, jag ringer inte runt och frågar.Då kan det vara, jag krusar inte folk. =)
    Och vårat osa vae 1 juni så dom har haft tid på sej även efter osa. Men ja nu får det vara.

CinLove skrev 2009-06-15 19:27:29 följande:
    Jag sitter just nu och är förbannad över uteblivna svar. Visst imorgon är sista datum men vi saknar 43 svar. Det är fler än hälften av alla inbjudningar som gått ut.Det kommer knappast ligga 43 inbjudningar på hallgolvet imorgon.Jag är så irriterad! Ska man ta uteblivna svar som ett nej (de ignorerar ju faktiskt inbjudan) eller ska man ringa runt? Ja men varför ska jag ringa runt? H-vete vad arg jag är på denna respektlöshet och oförskämdhet.
  • MilosMamma

Heeeeeeeeeej. Nu är jag tilbaka efter nästan en hel vecka i en trång husbil med karln, sonen och 2 hundar. Jag kan inte riktigt kalla det semester. Haha

Idag ska vi ha "möte" med vårat toastpar (min bror o hans tjej) så jag ska sätta mej i solen nu och skriva ner allt vi behöver veta, Haha =)

Ikväll tänkte jag börja med bordsplacewringen igen då lappen kommit bort.

• MilosMamma

En fråga till er som har tärnor.
    Hur mycket träffar ni o pratar med dom?
    hur involverade och engagerade är dom?

• MilosMamma

jag oMagnus sitter i mitten brevid honom sitter mina 3 tärnor och brevid mej magnus 3 marshalker.

15augusti skrev 2009-06-23 08:45:47 följande:
    Hur "ska" man sitta under middagen? Håller på med bordsplaceringarna. Ska våra pappor eller mammor sittan närmast oss på varsin sida? Känns som att jag har noll koll :)
  • MilosMamma

Hej alla, är precis hemkommen från jobbet =)
    KL 11 ska vi vara i kyrkan o träffa prällen, Spännande =)

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2