Inlägg från: SaraPayam |Visa alla inlägg
  • SaraPayam

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2

MilosMamma skrev 2009-06-25 14:49:18 följande:
    hej brudar, nån som e typ sjuksköterska eller nått här?
    Jag är undersköterska & studerar till sjuksköterska.
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-06-25 15:06:02 följande:
    BRAjag har nått fel på mitt knädet var svullet under midsommarhelgen , så när jag böjde på det så stramade det, som om det inte gick o böja pga svullnaden, det kändes typ vätskefylltnu har svullnaden lagt sej men jag kan inte sitta på huk på det benet, och när jag böjer det så blir det som en utbuktnad lite på utsidan fast uppe på, svårt att förklara, men så är det inte på det andra.Ska jag avvackta eller ringa vc imorrn?Jag har skapligt ont, men det har vart lite bättre förutom idag. då har jag haltat mest hela dagen o att cykla i morse var inget vidare skönt.
    Det låter som om du har fått nån inflammation i knät, jag tycker att du ska rigna VC & fråga, för du kanske behöver något inflammationshämmande läkemedel eller liknande.
    Hoppas att det löser sig.
  • SaraPayam

Milosmamma: hahaha nu fick du två svar

• SaraPayam

Mitt hjärta 2008 skrev 2009-06-25 15:18:08 följande:

Jag äter viktväktar-aktigt, inte helt till 100% strickt men försöker verkligen tänka på vad jag stoppar i mig. Men jag har fastnat på samma vikt i flera veckor nu och går varken upp eller ner. Men nu orkar jag inte stressa mer över detta Hur går det för dig?
    Jo men det går bra, har gått ner 3,4kg nu på 5 veckor, så jag är nöjd Jag har ju gått ner 17 innan det, så nu har jag nått mitt 20-kg mål + lite till
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-06-25 15:19:47 följande:
    jag har gått på ipren i ca 1,5 vecka nu.jag har även problem med min högra handled, skitont, på morgonen kan ja inte röra den, men frammåt em går det bra men jag kan inte lyfta något tungt me den.VC trodde inflamation.JAg har nu ätit ipren i 4 veckor och haft on i 2,5 månad. Gah
    jag tycker att du ska kolla upp det, för att gå å ha ont så länge är ju inte heller bra. du har inte blivit biten av nån fästing eller nåt? Inga andra symtom?
  • SaraPayam

Mitt hjärta 2008 skrev 2009-06-25 15:21:43 följande:

Men vi var iaf, överrens om samma diagnos
    hahaha ja
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-06-25 15:51:30 följande:
    Jag har gjort barnhäften med målarsidor och pyssel, jag tog bilder och pyssel från disney.se jätte fint blev det =)
    Verkligen en bra tips Hur många sidor består häftet av? Vilken ålder riktar det sig till?
  • SaraPayam
    MilosMamma skrev 2009-06-25 20:46:27 följande:
    Ah, det har väl med åldern o göra, haha =) Fyller ju faktiskt 24 i år...
    Hahaha tror inte att det är åldersrelaterat Jag är ju med 24
  • SaraPayam

För kärlekens skull skrev 2009-06-26 00:27:20 följande:

jag dansar och jag promenerar ofta och varje vecka flera ggr.. men det hjälper inte... äter nyttigt... men går ändå inte ner....
    Men då måste du ju nästan granska dig själv lite bättre. För om man verkligen äter rätt, motionerar, då bör man gå ner i vikt.
    Jag sa med alltid så innan, jag äter rätt, men varför går jag inte ner...Men sen granskade jag mig själv. Å jag åt på tok för mycket vid varje måltid, jag smååt en massa, köpte godis nästan varje dag osv. Inte konstigt att man inte gick ner Men nu är 20,3kg borta
    Så kolla på vad du äter & kolla på om det är rätt balans mellan mat & motion...
  • SaraPayam
    andbeyond skrev 2009-06-26 18:30:52 följande:
    Tjingeling!Nu har jag lagt till foton på min provdukning i galleriet - saknas några rosor i vasen samt festprogrammen som ska ligga där "gästbokskorten" ligger men annars är allt klart och inköpt. Yeej!
    Hej
    Det går tyvärr inte å se bilderna på dukningen. Det hade ju blivit något fel på servern igår, så alla bilder som las upp under fredagen är borta...
    Så testa å lägg upp dem igen, för jag är jättenyfiken
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 2