-
Hehe...de misstagen kan man överse här... Om det e en person som skriver...MulleNuh skrev 2009-04-29 13:46:23 följande:Rättelse... VIIIII tänker ge alla ett varsitt!haha..
-
Miss Moneypenny skrev 2009-04-29 13:54:53 följande:
Vi fotas innan vigseln. Men tipsrunda är väl bra. Med frågor om er kanske? Annars nån mingellek där man ska hitta sin bordskavaljer med hjälp av att man får en lapp med en beskrivning på den personen.Hmm... ja jag tror vi kör på tipsrunda. Då kan gästerna få röra på sig lite o se fina omgivningar. Ja frågor om oss, eller lite blandat kanske. Någon mer som ska ordna någon underhållning utan att ni själva e med? -
Riktigt bra idé. Har intee hört om det innan, o e roligt med ngt nytt sätt att dela upp om det ska va lag. Tack.MulleNuh skrev 2009-04-29 14:15:25 följande:Jag avr på en 30-årsfest för några veckor sedan och dom hade en jättebra mingellek..När man kom dit så hade dom en stor låda med en massa "pusselbitar" i.. Så man fick ta en bit..Sen när man kom in skulle alla leta upp de människor som tagit bit från samma pusselbild. Sen var detta som ett "lag" när det senare blev nån frågetävling om de som fyllde år..
Tipsrunda eller frågesport väger fortfarande mest. -
Bokat hotellrum :)!
-
flisa 80; Jo det har varit flera som inte osa:t till oss. Som glömde. Ssäkert en 10 st. Nu e det en kvar från USA, som vi ska kontakta. Måste veta nu.
Det kommer säkert va så för er att de flesta av dom som inte osa:t har glömt, även det e irriterande.
laris; vad mysigt. Vi ska leta stenar och skriva på som placering.
Hooliganwife; Hoppas den kommer snart! Hur försenad?
Det e så mycket planering och saker som väntar, så jag blir själv stressad av själva tanken på allt som ska fixas. Men man ligger säkert okej till ändå. -
Flisa80: Ni gör rätt i att höra av er till dom. De som inte hade osa:t som vi frågade hade glömt det. Och ville komma till vår glädje.
MissDoe; Bordsplacering ja, vi håller på med det. Men visst e det svårt. Vi ska nog ha E bord. Föräldrar, styvföräldrar och mor och farföräldrar sitter vid honnörsbordet, samt vi själva såklart och ev en lillasyster.
Vi ska ha E bord, de som sitter i mitten e dom som e med o planerar bröllopet (brudtärnor, marskalk och deras respektive). Sedan tänkte vi ha övriga gäster ganska utspridda, men att par sitter diagonalt och de som inte e par sitter med någon som de känner väl diagonalt iaf.
Men visst e det svårt! Vi kommer bli 50 st.
Vi har beställt tid för tårt-konsultation nu iaf. -
Halloj!
Hur går det??
Jag e så stressad egentligen, men ska försöka hålla mig i schack...tur min mamma e toastmadame och kan både hjälpa mig med bröllopet och va en stöttande axel.
Samt så har jag mina tärnor.
Vi ska på fredag prata med lokalpersonalen, om bordsplacering och menyer med mera. Får se vad dom säger. Vi har nu 3 osäkra om de kommer eller ej till bröllopet...bordsplaceringen e klar förutom för dessa 3. Men ordnar väl sig, ska se med personalen... -ryser till lite-
Annars e det fortfarande festhäftet vi ska börja på snart, men då vill tärnor va med, gärna för mig. Men lite jobbigt att hålla i alla trådar själv. Blir nog bra till sist ändå.
Ska försöka att inte låta stressen ta över för mycket.
Glamourkitten; räkna bort denna person. Vi räknar bort våra 3. Men okej, vi ska nog klämma in dom ändå. För e specialfall, därför de fått längre tid på sig att svara. Men jag skulle räknat bort personen. Vi påminde de andra som inte osa:de och då gjorde dom det. Men mer kan man inte göra... -
Någon som ska sjunga på festen? Jag funderar på det (låg ton)...eller spela in o överraska min blivande med. Men det kanske e dyrt? Ngn med erfarenhet?
E ingen direkt sångare... -
Det e en deal att vi gör det tsm ! 2000:- e väl okej. Vart gör man detta?MulleNuh skrev 2009-05-06 20:11:19 följande:Det vill jag också göra!!! Vi kan sjunga tillsammans!! Är skitnervös!Tror det kan kosta runt 2000:- att spela in en låt...
Antingen spela upp eller sjunga på festen menade jag...
Den välkända låten här "svenska Hallelulja" vill jag framföra. Nästan älskar orginalet också men omgjorda passar mer. -
Ja det e den! Nä i Skåne...MulleNuh skrev 2009-05-06 20:18:15 följande:jaa den är superfin!! Kanske man skulle våga sig på!? Bodde du i sthlm?