Inlägg från: nni |Visa alla inlägg
  • nni

Juni 2009 nr 4

Ingen som vet ngn sådan studio i skåne samt priser?
    Funderar om jag ska sjunga ändå live så att säga, men då får t ex tärnorna sjunga i bakgrunden lite o va backup. O jag som har scenskräck egentligen...

• nni
    zeddy skrev 2009-05-07 10:59:08 följande:
    Jag ska sjunga under middagen!! Har haft svårt att hitta någon som kan spela så det får bli endast jag med min röst.. Ganska läskigt faktiskt!! Jag ska sjunga Du Är Allt av Sonja Aldén (ganska vanlig låt, men jag tycker att den är sååå fin!!)Det blir typ efter första talet, så slipper jag gå och vara nervös hela kvällen
    Modigt. Jag vill ha backup i refrängen o gärna en gitarr i bakgrunden har jag bestämt. Iaf backup, men ska inte ta i utan ha "dov stämma"...
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-05-07 11:15:25 följande:
    Jag ska nog sjunga The reason med hoobastank. Hans favvolåt..
    Den e bra!!
  • nni
    zeddy skrev 2009-05-07 16:27:18 följande:
    Det är ju en mycket bra idé! Svårt för mig dock.. Jag har letat efter någon som kan spela lite grann men inte hittat. Men det gör inget, jag är inställd på att sjunga själv
    Tack! Får se om ngt blir av. Får samla mina tärnor o öva, de får va i bakgrunden isf. Usch vet inte om jag vågar... Kan tänka mig att läsa upp den som dikt annars...
  • nni

Nä jag vet inte om jag törs sjunga iheller.
    Kanske blir något tal eller diktuppläsning ist. Får se... i vilket fall som vet jag att han blir glader!
    Bildspel, vilken bra idé!

Ska någon av er ha egna löften förresten?
    Vi funderar på det. Men tror det räcker med standard. Vi ger varandra fin stråkinstrument musik ist på vigseln, som e stämningshöjande för oss.

• nni

Flisa, vad roligt för dig!! Kul!
    Jag väntar spänt på min, men tror det inte infaller riktigt än...

• nni

Okej, jag vet inte med egna löften, kanske ngt kort.
    Ska ta upp sådant med prästen först.

• nni

Har beställt The rings! Känns perfekt!
    Hoppas gravyren blir så bra som...

• nni
    Flisa80 skrev 2009-05-11 18:37:24 följande:
    Ja jag håller med er alla om att det är bra goa´ vänner jag har, som verkligen hade tänkt till. Är övertygad om att era kommer att bli lika bra, fast genomtänkta så de passar just er. Skulle vilja ha en till, så kul var det!!
    Jag e osså övertygad! Tur man har bröllopet som stundar sen iaf! Vill inte att det ska va över även planering kan va krävande e det ju kul!
  • nni
    MulleNuh skrev 2009-05-11 18:54:22 följande:
    Jag TROR att min kommer nästa helg.. Inte nu men den 23:e..
    spännande detta!
Svar på tråden Juni 2009 nr 4