Juni 2009 nr 4
Red Scarlet;
Neej här ska inget kastas till någon. Vi ska ha buketten framför oss på bordet och sedan efter bröllopet, torka den o rama in den! Den e MIN!!
Red Scarlet;
Neej här ska inget kastas till någon. Vi ska ha buketten framför oss på bordet och sedan efter bröllopet, torka den o rama in den! Den e MIN!!
Red Scarlet skrev 2009-05-22 15:11:54 följande:
lojnis 79; Så kul det låter! Jag längat efter min. Men jag e dålig på att bli överraskad. Lägger alltid näsan i blöt, men nu vill jag bli det!
älskarlivet; hoppas du får en ändå! Menar en dag eller en halvdag ska ju kunna unnas till en blivande brud...?!
Red Scarlet; Oj oj, vad kul med så många smarigheter.
Jag önskar mig smycke av min blivande. Men blir glad för vad det än blir. Vi har sagt att vi inte ska lägga mycket på morgongåva, får in lite på pengarna någonstans.
Vi har typ allt halvfärdigt. Med bordsplacering och festhäften. Men vi har en månad kvar.
Mullenuh; kan tänka mig att man blir less. Det e en del jobb.
Red Scarlet; Fråga vidare. Vi hittade till sist en kompis som har en bra videokamera som han ska sköta vid vigsel o lite vid middagen t ex. Jag undrar om man ska ha en till för att få två vinklar?? Kanske inte så viktigt.
Ska ni göra beskrivning av varje gäst, det håller vi också på med. Ska va med lite humor så e lite klurigt ist för fakta bara.
Detta med möhippa. Vi kommer säkert få en alla. Helg som vardag kanske? Jag jobbar själv mycket helg...
Grattis Mullenuh till jobbet!
Vi har varit i Danmark o handlat dricka. Hoppas det räcker. Men det måste det göra... (peppar, peppar).
Att handla champagne e kvar.
Ni som fotas efter vigseln, ska ni dricka champagne efter vigseln vid kyrkan, eller ni väntar tills ni anlänt till festlokalen? Vi väntar nog tills vi anlänt.
Vi har 33 dagar kvar!!