Livets stora och små frågor
Inne och vinkar.
Grattis A.M. till Hektor!!! Och vilken liten goding han verkar vara!
Grattis BS till plus!!! Kommer den lite tidigare får du din 09:a trots allt!
Grattis Frejis till fint RUL och en tjej!!! Blev SÅ glad över detta!
Kram Mugglan om det är som du tror! (För tanten hade väl inte sjungit ut än?)
Cicci, Nu kniiiper du några dagar till så den lill* hinner bli helt färdigbakad!
Och förlåt att jag inte hunnit in och skrivit på ett tag. Har varit bortrest mycket och haft fullt upp.
Tinga,
Jag umgås mycket med tvillingar (4 par i "innersta kretsen" så att säga) och ett par av de kom i vecka 31. Väldigt tidigt för att vara år 1976. För tjejen (min kompis) löpte allt på fint, men hennes tvillingbror låg tydligen helt stilla under sitt halva första levnadsår pga detta. Sprattlade inte ens alls. Men sen kom även han ikapp och nu i vuxen ålder är han väldigt atletisk och sportig. Vet inte om detta var så pass sen födsel så att deras lungor var färdigutvecklade vid födseln, men de hade iaf inte haft några nackdelar alls sen jämfört med andra barn. Inga inlärningssvårigheter eller så heller. (Gick på Chalmers sen ) Ville bara berätta det. Och hoppas att det går bättre med maten nu, har tyvärr missat mycket av det senaste ni skrivit.
Nu ska jag kolla på Så ska det låta! Det kan man ju kolla på nu när det är en BRA programledare!
KRAM till alla!