Inlägg från: Vännerfan |Visa alla inlägg
  • Vännerfan

Livets stora och små frågor

OK, jag försöker igen.

Nenne-vännen, vad ledsen jag blir!!!!! Det var ju inte så ni skulle få uppleva ert första plus! Men nu vet vi iaf att det KAN gå, att det jädrans plusset faktiskt kan komma. Oerhört mimimalisk tröst en dag som denna dock...

Passionsblomman, Oj åtta år! Det är en väldigt lång tid! Håller verkligen tummarna för er nu!!

• Vännerfan

Åh, vad skönt att det känns lite bättre. Precis, tycker det var bra att ni testade ändå så att ni vet att det var nåt där en stund iaf. Ett steg framåt! Du skrev att nästa försök blir efter sommaren? Det var ju lite surt att behöva vänta, men då blir det kanske en maj-bebis av det och de är inte alls dumma de!

Ja, vad har hänt MrsB:s man? Tänker på Mrs B.

Och HEJA SVERIGE! Ska se matchen ikväll. Har inte sett en fotbollsmatch på... alldeles för länge. Var ute och halade upp flaggan i flaggstången nyss också.

Nu lunch och sen blir det gräsklippning. Om jag lyckas få igång gräsklipparen. Är själv hemma och sist gick det inte alls bra, jag drog till så jag fick ont i både arm och rygg men inte startade skrället för det. Fast då var maken hemma och kunde hjälpa mig.

• Vännerfan

Lappis, Då håller jag tummarna på onsdag att det blir långtidsodling! Så kan du gå på studentskivan också och så får du prova nåt nytt, som vi hoppas biter! Tycker själv ordet långtidsodling låter bra! Men vad segt att inte veta eller kunna påverka...

Liten, Skorv har Prinsen aldrig haft och det är nog lite tur det för han har inte mycket hår alls ens nu som 2-åring. Han har aldrig blivit klippt för det finns liksom inget att klippa. Lustigt, för både jag och maken har jättetjockt hår, men det kommer nog.

Frejis, Skönt att höra att du är ok! Minipromenader och lunch och fika ute låter bra och jätteskönt!

MrsB, Otäckt med din man, men skönt att han är hemma nu! Hoppas ni för svar på varför det hände!

Sov gott Telis! När jag var gravid hade jag en period när det var totalt omöjligt för mig att vara vaken hela dagen på jobbet. Helt totalt jädra omöjligt. Jag kunde somnat stående kändes det som. Men det går över med tiden och du gör helt rätt som verkligen går och lägger dig!

Kängu, Har helt missat: Har du förvärkar?

Ego: Om ni vill ha nåt mer att bita på naglarna om så kan jag berätta att jag tycker mig otroligt nog ha haft lite graviditetssymptom senaste dagarna. Dock har jag även haft/har en blödning också, så nu förstår jag vikten av att pappermuffa och jag förstår Telis som knappt vågade gå på toa. Det är inte brunt utan rosa-rött och det har kommit litegrann ända sedan i lördags kväll. Samtidigt har jag haft ömma bröst, varit superpigg på morgonarna (vi snackar tiiiiidigt här!) trots att jag teoretiskt sett inte borde varit det, haft gaser och så varit illamående på morgonarna. Och allt så mycket att jag inte tror det är inbillning. Så jag testar nog snart så får vi se vad som händer. To be continued...

• Vännerfan

BS, Jag är ju så oregelbunden att jag inte riktigt vet hur jag ska räkna. Men har för mig att det står på testet att man ska ta medelvärde på de senaste 3 cyklerna. I så fall är det bim i morgon trodde jag men idag (!) har jag insett att det måste vara bim idag! Men som sagt, jag varierar mellan 22-31 dagar och idag är det dag 28.

• Vännerfan

WOW, två inlägg på raken som kom med!

Vickan, Då är du inte som mig. Jag gillar INTE kaos, särskilt inte på jobbet! Vilken dramatik ni verkar ha det på er arbetsplats!

• Vännerfan

WOW, två inlägg på raken som kom med!

Vickan, Då är du inte som mig. Jag gillar INTE kaos, särskilt inte på jobbet! Vilken dramatik ni verkar ha det på er arbetsplats!

• Vännerfan

Ha ha, och så det förra som kom med 2 ggr för att JAG klantade mig...

• Vännerfan

Izzie, Testa just nu kan jag inte i vilket fall. Har varit och tränat och druckit maaaaassor av vatten! Gott med jordgubbar! Varbergs kurort ligger verkligen fint!

Usch, googlade på blödning under gravditet och hittade att det kunde vara allt möjligt läskigt. Varför gjorde jag det?? Ska iaf INTE gå in och googla det på FL, då är jag hellre ovetande...

• Vännerfan

Var är Nenne? Hur mår hon idag? Usch, vad tråkig matchen var i lördags. Det enda roliga var att försöka lokalisera Nenne och P i publiken. Bara det att jag ju inte vet hur P ser ut annat än att han är snygg! Så det var inte så lätt...

• Vännerfan

Nähepp, nu ska jag nog gå och lägga mig och lyssna mer på Millenietrilogin. Det går sakta för mig, men jag vill knappt att böckerna ska ta slut, för de är ju så braaaa!

God natt!

Svar på tråden Livets stora och små frågor