Lappis, Då håller jag tummarna på onsdag att det blir långtidsodling! Så kan du gå på studentskivan också och så får du prova nåt nytt, som vi hoppas biter! Tycker själv ordet långtidsodling låter bra! Men vad segt att inte veta eller kunna påverka...
Liten, Skorv har Prinsen aldrig haft och det är nog lite tur det för han har inte mycket hår alls ens nu som 2-åring. Han har aldrig blivit klippt för det finns liksom inget att klippa. Lustigt, för både jag och maken har jättetjockt hår, men det kommer nog.
Frejis, Skönt att höra att du är ok! Minipromenader och lunch och fika ute låter bra och jätteskönt!
MrsB, Otäckt med din man, men skönt att han är hemma nu! Hoppas ni för svar på varför det hände!
Sov gott Telis! När jag var gravid hade jag en period när det var totalt omöjligt för mig att vara vaken hela dagen på jobbet. Helt totalt jädra omöjligt. Jag kunde somnat stående kändes det som. Men det går över med tiden och du gör helt rätt som verkligen går och lägger dig!
Kängu, Har helt missat: Har du förvärkar?
Ego: Om ni vill ha nåt mer att bita på naglarna om så kan jag berätta att jag tycker mig otroligt nog ha haft lite graviditetssymptom senaste dagarna. Dock har jag även haft/har en blödning också, så nu förstår jag vikten av att pappermuffa och jag förstår Telis som knappt vågade gå på toa. Det är inte brunt utan rosa-rött och det har kommit litegrann ända sedan i lördags kväll. Samtidigt har jag haft ömma bröst, varit superpigg på morgonarna (vi snackar tiiiiidigt här!) trots att jag teoretiskt sett inte borde varit det, haft gaser och så varit illamående på morgonarna. Och allt så mycket att jag inte tror det är inbillning. Så jag testar nog snart så får vi se vad som händer. To be continued...