Livets stora och små frågor
Hej tjejer!
TACK för alla tummar! Jag testade i morse och det blev......
minus!! Själva testandet var lite lustigt. Det första strecket kom upp direkt och så satt jag där och väntade och väntade på det andra strecket i plusset tills jag insåg... att det inte skulle komma nåt och att det verkligen var så mycket minus det kunde bli. Jag blev faktiskt förvånad, för jag tror inte jag inbillat mig alla symptom. (Maken var dock inte alls förvånad: ?Jag sa ju att du var skengravid!?). Det finns dock en liten möjlighet att jag testade för tidigt trots allt för när jag läste allt det finstilta såg jag att jag skulle räknat på den längsta av de 3 senaste cyklerna och då kom jag genast på att det var så jag gjort förra gången. Förvirrad, är det ett symptom?
Nenne, Jag ville absolut inte komma in som gubben i lådan, men i slutet av förra veckan kändes det både okänsligt, orättvist och väldigt otajmat att komma in och skriva om symptom med tanke på vad du gick igenom då det var vårt första försök och det tog sig på första förra gången. Det kändes fel att inte skriva nåt, men ännu mer fel att göra det, så därför skrev jag inget om det.
Nu ska jag läsa ikapp lite mer. Eller fasen, måste nog börja laga middag. Ni vet jag och matlagning- det brukar ta lite tid...