Livets stora och små frågor
AM - det var på nätet som strl 74 inte fanns. I min lokala butik fanns inte den blå överhuvudtaget.
Frejis - jo, det hade varit fint om de små matvägrarna kunde äta lite ordentligt framöver. Piff har inte bättrat sig de senaste dagarna, men vi får väl se vad som händer framöver. Losec hjälper iallafall, så han har inga sura uppstötningar längre. Hoppas att det hjälper upp aptiten.
Puff har (peppar, peppar) ätit bra hela förra veckan och jag hoppas att det fortsätter så. Har just avslutat en strulig lunch med honom, men han fick iallafall i sig hyfsat med mat, även om han var hemsk att mata. Gapade bara med en pyttliten springa, så mycket av maten föll av skeden och fick lastas in, igen, igen och igen och så for han som en guttaperka i stolen och skulle kolla över axlarna hela tiden, än på det ena än på det andra hållet, vilket naturligtvis slutade med mat från öra till öra och från panna till haka. Jaja, det viktigaste är ju att han får i sig maten, men man hinner bli ganska irriterad, för det tar ju lång tid när han bär sig åt så. (Tog runt 40 min att ge honom lunch idag.)