AM: Japp, sitter och antecknar vad jag ska svara när jag läser många sidor.
Passionsblomman: KRAM till dig, du verkar behöva en...
Vickan: Litet spännande...
BS: Usch, tandborstningsillamående... Djup sympati, så illa däran var inte jag. Era semesterplaner låter trevliga, hoppas att du och maken får litet tid att hitta på något själva också (inte bara nattetid då )
Semesterplaner: Mina är obefintliga. Husbygge, kanske storstädning av lägenheten (läs: sortera och släng), leta barnvagn, kanske en sväng till Ullared och köpa på mig massa bebisgrejer...
Funderar också på vart EA tagit vägen...?
Och Frullan!!!
Snorkfröken: Aha, pärlor, diamanter och handväskor tillhör mina intressen också, helt klart Förstår varför du valde det som alias. Måste erkänna att jag är litet borta på Mumin-trollen, men min kollega köpte hela sagosamlingen till sina barn på Helsingfors flygplats i helgen, hon rekommenderade dem varmt! Så det blir kanske så småningom...
Hmm, den där FL-tråden verkade inget vidare. Måste erkänna att jag också går in på FL ibland, men jag håller mig till att luska runt litet bland "Inhandla/Preparera" under Gravid, och så läser jag Känsliga ämnen för att det är så jäkla underhållande ibland...
Övrigt: var hos BM i morse, allt verkade bra - även mitt järnvärde (132). Fast trött är jag fortfarande, men det kanske ska vara så... Bebisens hjärtljud - jag tyckte mätaren hoppade mellan 138-160 hela tiden, hon skrev 145 som något slags snitt. Så pojke enligt den teorin, eller?