Livets stora och små frågor
Förresten, skulle jag kunna få receptetet på Lappis-laxen? Är himla sugen på lax idag...
Förresten, skulle jag kunna få receptetet på Lappis-laxen? Är himla sugen på lax idag...
Telis, ni ska inte ta en restresa till Grekland då? Passa på medan försäkringen fortfarande gäller...
Nenne, låter gott! Vad hade du till, ris? Någon sås?
Telis, Aha jag förstår- men å andra sidan kan du trösta dig med att jag är fruktansvärt avundsjuk på er. Ut och resa i en månad, till Kalifornien (en av mina drömresor)... Greklands-suget kommer säkert släppa snart!
Telis, nu blev jag också sugen på Grekland
Tycker att din "amatörpsykologi" låter vettig Telis. Men då kanske ni borde skjuta upp resan, om du inte känner dig "fit for fight"? Det är ju synd att göra en sån resa om man inte känner sig sugen.. eller tror du att det kommer ändra sig?
Muggles, nä jag misstänker att det inte var hela. Å andra sidan så märker ju en del inte alls av den, så det kan nog vara olika. Jag tar det i vilket fall piano och förväntar mig inget
Åååh grattis till Frullan!!!! Hon hann först
Izzie, fy vad läskigt med Matildas feberkramp Tur att allt gick bra! *kramar om*
Muggles: "Yngre kopierar direkt, äldre måste kanske trycka på förminskningen först" *asgarvar*