• kängu

Livets stora och små frågor

Tinga, skönt att killarna sovit bättre inatt!!!
    Synd att det inte funkade med den förtjockade näringslösningen, men låter bra att testa det i pure också!

Ego- Vi har haft en tuff natt med en liten kille med magknip, och supervarm lägenhet. Sååååå trött på den här värmen nu, den är inget kul för en liten 2 veckors bebis. Ser fram emot det svalare vädret som ska komma...Blir en lugn hemmadag med förhoppningsvis lite middags-sovning så vi kan återhämta oss lite.

• kängu

Vickan, i värsta fall kanske du får sjukskriva dig? Stackars dig, tufft att må så illa!! *kramar*

• kängu

Muggles, grattis!! Shit vilken plus-våg det verkar vara nu!!!

• kängu

Nenne- *kramar*

Varför har Page avreggat sig?????

Ego- Lille Ru har nu sovit två nätter i egen säng. Sååå skönt! Han har fortfarande lite magknip, tror tyvärr att det är mitt "fel" för det är rätt bra tryck i bröna Ska rådgöra med BVC idag.

Lappis, mysigt med en kanin hemma! De måste ju vara världens sötaste djur typ??? Jag älskar kaniner!!! När är det ni åker till Kalifornien?

• kängu

Gud va härligt med Kalifornien!! Jag är så avundsjuk! Har du skrivit om er rutt inne i resetråden?

• kängu

Haha läste igenom mina två inlägg och inser att jag låter som att jag går på nåt uppåt-tjack... Har nog druckit liiiiite för mycket kaffe

• kängu

Nu är det dags att väcka Ru och maken som fortfarande ligger och sussar. Kikar in senare idag, ha en bra dag alla!

• kängu

AM- Tack för tipsen! Han äter "lagom" ofta, tror att det har att göra med att det är lite väl mycket sprutt i tuttarna. Pratade med BVC idag och de tyckte att jag ska testa med att pumpa ur lite innan han äter, så det ska jag börja med. Sen har det blivit bättre med magknipet efter vi slutade liggamma, han svalde mycket luft då. Men om det inte ger sig ska jag absolut testa magdroppar!

• kängu

Oj, trapp och handväsk diskussioner, spännande!! (läser ikapp)
    Jag älskar Mulberrys väskor men kan inte riktigt motivera ett köp nu...

• kängu

Jag gillar helt klart Trappa nr 1 bäst!

Svar på tråden Livets stora och små frågor