Livets stora och små frågor
Tack alla igen för alla tummar! Jag hoppas så att dom hjälper. Och gör dom inte det så KÄNNS det iallafall bättre för mig (och maken) att det är så många som tänker på oss och håller tummarna!
Tack alla igen för alla tummar! Jag hoppas så att dom hjälper. Och gör dom inte det så KÄNNS det iallafall bättre för mig (och maken) att det är så många som tänker på oss och håller tummarna!
Cicci, hahahaha, du är helt fantastisk!! Grattis igen till dottern!
Här har natten varit lugn, inget blod och ingen värk. Men jag törs inte börja hoppas på något än, då får man väl en störtblödning som ett slag i ansiktet igen (hmmm, vilken skum liknelse ).
Är iallafall hemma idag och tar det lugnt på makens beordran.
Nennegumman, jag tycker att du ska ringa/mejla och fråga om det blev något till frysen så att du får en mindre sak att fundera på. Sen vill jag bara säga att ovitrellen går ur kroppen på tio dagar.
Ore, vad gulligt att du ligger och tänker på mig så där på morgonen!
Åh, Lappis, stirra dig inte förblindad på den där tempkurvan, det är ingen hundraprocentig sanning vet du!
Åh nej, nu hände det något i byxan, nu måste jag springa till toaletten och titta!
Åh puh, det var bara lite av vaggisen som kom ut.
Så dom kan långtidsodla ägget (äggen) även efter du har fått böj? Jag trodde att det var lite bråttom med att sätta in det då. Jaja, CvL vet ju vad dom gör så det blir säkert jättebra. Håller tummarna som f*n rent ut sagt för det här FET:et!
Frullan, haha vad rolig du är som skulle komma och blockera min dörr! Jag lovar att hålla mig hemma om du lovar att ta det lugnt och försöka att inte nojja så mycket om Roffe.
Nej, jag har inte pratat med någon, det känns som om dom iallafall bara skulle säga att dom inte kan göra något. Men jag undrar när man kan se något på VUL? Nu är det två veckor kvar till den inbokade tiden och jag kommer att bli nervvrak under den tiden.
Jag mejlade Lappis läkare som jag också gick till inför IVFerna och berättade att vi nu äntligen har fått plus och fick världens gulligaste svar där dom sa att dom var så glada och att vi gärna fick komma dit på ett tidigt VUL om vi ville. Men jag vill ju inte gå för tidigt, det skulle vara fruktansvärt jobbigt om dom inte såg något och så visste man ändå inte mer.
Ore, men vilka psykopater du jobbar med! Stora sympatikramar!
Lappis, ja men vet du, jag fick svar från en syster A-L och inte syster P. Undrar om hon inte är kvar längre eller om det kanske bara var en vikarie?
Jamen just det ja, jag tänkte inte på att äggen ju redan är ett par dagar, då behöver man ju förstås inte sätta tillbaka dom just på böjdagen.
Kan det bli så då att du får veta hur FET:et gick när ni är på semester?
Idag mår jag verkligen urkans, jag är varm, trött, har ont i huvudet och mår bara allmänt risigt. Kanske för att jag inte har varit ute på hela dagen. Och för att det är galet jobbigt att pappersmuffa hela tiden. Det blir fortfarande lite rosa på pappret.
Men ingen mensvärk iallafall, alltid något!
Jo, nog kan det vara stress. Det här var bland det jobbigaste jag har varit med om.
Önskar att man kunde ta något annat än sockerpiller för huvudvärken bara.