• Telis

Livets stora och små frågor

EA, jag tycker att det är bättre att testa, det tar ju så mycket energi att gå och fundera och känna efter och tänka och klämma. Nej, jag tycker att det är bättre att bli besviken, bryta ihop och sen ta nya tag än att gå runt i något halvt deppigt/halvt förhoppningsfullt limbo.

Men det är j-vligt lätt för mig att säga. Håller tummarna gör jag iallafall!!

• Telis

AM, jag tror faktiskt inte att jag hade varit där jag är idag utan er, jag hade inte vågat ta steget tror jag. Och igår kväll satt jag och tittade på Barnmorskorna (VARFÖR?!) och OM det här går vägen så kommer jag att behöva ert stöd ännu mer framöver. Panic

• Telis

En flaska champagne i kväll och ett litet test imorgon bitti, EA?

• Telis
    Cheerleader 2 Cheerleader 2 Ååååh heja EA!!! Cheerleader 2 Cheerleader 2

Hoppas att det blir både plusfest och champagnefest ikväll!
  • Telis

Åh nej EA, vad tråkigt! Jag hoppades så för er. Och varför för sjutton gubbar har då inte tanten kommit?! Stora kramar!

• Telis

Hej tråden!

Jag tror faktiskt att ni kan tacka mig för det fina vädret, jag köpte nämligen ett regnställ häromdagen som jag skulle vilja prova.

Page, prata inte om 'et. Jag drömmer på nätterna om Vacherol, Skärvångens Blå Ädel, Comte, Tallegio och andra härligheter.

AM, bra att det funkade med onda ögat. Såna subtiliteter skulle nog inte funka här.

Nenne, oh vad mysigt att spankulera runt i trädgården med Nancy en sån här morgon. Pussa det prickiga trollet från mig!

Snaily, jobbigt med arbetslöshet för din man. Men visst hade han lite trådar ute? Jag hoppas att det dyker upp något snart!

Kängu, har ni TVÅ uteplatser? Lyllos.

• Telis

Grattis Ore! Oavsett om det är du som fyller år idag eller inte.

• Telis

Frejis, åh vad jag tycker synd om dig som har så himla ont. Jag önskar att jag kunde göra nåt.

BS, du kanske inte är så förtjust i mögelostar? Jag älskar såna. Gärna såna som luktar strumpa och som man måste förvara i dubbla plastpåsar för att dom inte ska stinka ner hela kylskåpet.

Passionsblomman, jag håller tummarna för att nästa gång är Gången När Det Funkar. Har ni funderat på IVF och sånt om det inte funkar med inseminarium?

• Telis

BS, det kanske blir en kille den här gången då om du inte har samma cravings?

Jag önskar så att jag fick lite cravings snart, det verkar så mysigt.

Svar på tråden Livets stora och små frågor