Livets stora och små frågor
Ang bilder på Ru - måste man gå in på Kängus makes profil då eller? För hon verkar inte ha uppdaterat sina bilder (el är jag blind?).
Ang bilder på Ru - måste man gå in på Kängus makes profil då eller? För hon verkar inte ha uppdaterat sina bilder (el är jag blind?).
AM: du har ett vänförslag på FB...
AM: du bist ingeboxt
AM: förresten, har inte hunnit skicka bilderna ännu men de kommer vilket år som helst
Liten: trist att du inte känner ngt men vi får väl vänta och se som sagt. När är BIM (ursäkta om du redan har sagt det nyligen, jag är likt AM förvirrad )?
Om du går till startsidan så ser du vänförslag högst upp till höger (vet inte om placering kan bero på inställning dock)
AM: nej inte de rullande förslagen! Åh, om man bara kunde bifoga en screen shot här! Förresten nu ser jag att det nog är jag som snurrat till det. JAg har en gammal "vänförfrågan" (den där kunden som jag inte vill ha in som vän) men så kanske inte vänförslagen hamnar. Hmmm... det kan vara i din Inbox i FB?
kojko: ska ni göra köns-UL nästa vecka?! Vad spännande!
AM: GAH, du är inboxad om Kängus namn. Jäkla FB - ska det vara så krångligt?!
Var är Nenne - har hon helt deppat ihop eller?!
Haha, jag tänkte vaddå 'kojko' - har det ngt samband med ryska eller? Njet:et... Sedan såg jag