Livets stora och små frågor
Page, ta det försiktigt i badrummet! Jag har fått hjärnskakning på det sättet (fast då var det inte halt av silikon utan jag låg i badet och så ringde telefonen...).
Page, ta det försiktigt i badrummet! Jag har fått hjärnskakning på det sättet (fast då var det inte halt av silikon utan jag låg i badet och så ringde telefonen...).
Muggles, vi fick med oss ett litet foto på Televinken, den där UL-maskinen kunde skriva ut såna. Men det är ju mest en blobba än så länge. Fast han/hon är hela 12,3 mm lång. *stolt*
AM, härnäst blir det inskrivning hos BM (på vår bröllopsdag, passade nog ) men nästa VUL är nog inte förrän när man gör KUB.
Men vill man göra KUB, jag vet inte?
Page, nej i vecka 10. Och sen gör man väl KUB i vecka 11-13 eller så?
koko, usch vad jobbigt att ha svårt med det.
Nenne, ja han är en liten softis, sötnosen.
Ja, det där med KUB är svårt. Jag har varit så övertygad om innan att det är klart man ska göra det. Men nu är jag inte alls så säker. Det är ju ändå bara sannolikhetssiffror, man kan få en toppsiffra och ändå få ett DS-barn, eller superdåliga siffror och ett friskt barn. Just nu lutar jag åt att i så fall hellre göra fvp och veta säkert (så gott som) men jag är inte färdigtänkt och har inte diskuterat det med maken heller. Hade det varit mitt eget ägg hade jag gjort det pga min ålder men nu är det en helt annan femma.
AM, ja precis, dom går på donatorns ålder och sen alla andra siffror som vanligt.
Sweet, tack för tipset! Det heter moderkaksprov här. Jag vet att den ökade missfallsrisken på 0.5% är densamma mellan det och fvp men i övrigt vet jag ingenting om moderkaksprovet. Ska läsa på lite!
Muggles, ja 26.
Såna där bokstavskombinationer skrämmer mig mer än DS tror jag.