Hej, är precis hemkommen från restaurangbesök, nu ska jag gå och duscha och sedan ska jag läsa ikapp om en tjugo minuter eller så, men Vickan - jag fick börja med gravbyxor innan jag fick mage förra gången helt enkelt för att jag inte stod ut med att någonting satt åt om magen. Den här gången har jag "klarat mig" med byxor med resårmidja hittills men vanliga byxor har jag fått skippa den här gången också.
Jippi, fick bra värden på kub och allt såg bra ut och hjärtat pickade, hade hoppats kunna hänga med er här under eftermiddagen men den jäkla huvudvärken jag haft sedan igår tvingade mig att sova istället. Drömde att Iris råkat ut för en olycka på Öland men ringde sedan när jag vaknade och då var allt bra, pust.
Angående restaurangbesöket förreste, usch vad det var kallt att sitta ute men mysigt att få sitta och titta ut över vattnet ändå. Lite si och så med servicen men så gott med skaldjur. Kunde inte läsa menyn när vi först kom dit för det bara vände sig i magen och förrätten satt jag och petade i och mådde illa men vartefter så släppte det och sedan var allt riktigt gott. Åt bara kall mat förstås, tomat & mozarellasallad, skaldjursplateau och jordgubbar med glass. Klarade faktiskt ett glas alkoholfritt till, fick skippa det i början men sedan gick det bättre, Fre tror jag att det var, smakade inte vin det minsta men var roligare än att dricka vatten.
Kramar till Lapinette, Snigeln, Nenne och Blivande, tidigare har jag inte haft en aning om hur många det är som har så svårt att bli gravida oförklarligt. Den här tråden har verkligen gjort mig mer ödmjuk inför livets oförklarliga frågor och mer fylld av tacksamhet.
Men hörrni, ni som ännu inte står i adoptionskö men som inte riktigt fått till det än, ställ er i kö, det var väl "bara" ett par tusenlappar och det känns väl som att det inte är värt att spilla någon tid på det när det är så jädrans lång kö. Det troligaste är väl att det lyckas för er framöver men jag tror på att göra som Lapinette gjort i fall att, det skulle i alla fall jag gjort.
Nej, nu ska jag gå och duscha, återkommer.