Livets stora och små frågor
Nej men vad fasen, jag har tydligen missat att So you think you can dance har börjat igen, vilket jäkla skräp! Inte kan jag titta på det på Öland heller, ska kolla med maken om han kan ladda hem någonting, minns att det gick förra gången.
Kramar till EA också ser jag.
Fast nu är det ju faktiskt en hel grupp som oförklarligt inte kunnat få till det här, det kan inte vara möjligt att ni allihop ska förbli barnlösa "au naturel", det bara måste ju lyckas för några snart.
Vi blir hemma imorgon också och åker tillbaka till Öland på fredag, hade jag varit pigg idag så hade vi kunnat städa och fixa i trädgården och så idag och kunnat åka imorgon men nu blev det inte så och som tur var så hade jag sagt fredag till mina föräldrar redan från början så det är OK även om vi saknar Iris.
Elsa har tydligen börjat sova i Iris säng, mamma är rädd att Iris ska sparka henne eller lägga sig på henne så hon var där tre gånger inatt och lyfte bort henne tydligen men hon var snart där igen. Pappa låg med Oskar över fötterna hela natten och sov uselt men hade inte hjärta att flytta på honom vilket fick till följd att han vaknade med jordens sendrag imorse eftersom han inte kunnat röra sig på hela natten. Mamma tyckte att han fick skylla sig själv!