I vått och torrt och stiltje och orkan
Herrejeme, jag är ute över lunchen, har bla annat klippt mig och köpt halsbränne tabletter och vad händer ni spamar så jag inte hinner jobba för nu måste jag svara er.
Först Hvidis köpte nästan samma som dig, var en liten skillnad i namnet på slutet, helt underbara. Ok vidriga att tugga på, men det slutade bränna och smaka äckligt. Halleluja!
Grå katt, grattis!! Tror helt klart du kommer växa i rollen under graviditeten. Som Ninnis skrev, finns en anledning till att den är 9 mån.
Förhoppningsvis skall jag någonstans på vägen där komma till insikt att jag faktiskt vill föda och inte bara se med skräck på förlossningen, för det gör jag just nu.
Ninnis och morr för telefontider. Vad synd att du inte kan få spolat denna månad. Fast det kanske inte behövs heller för efter eran myshelg i Stockholm så kommer förhoppningsvis pluset!
Vilken härlig helg ni verkar ha haft du o mannen.
Du inspirerar mig ännu mer, nu måste vi verligen se till att få bokat resan till Gdansk innan det blir fullbokat. Vi ser båda fram emot den resan även om vi inte hundra bestämt att vi skall åka. Men det är bara för att jag är superorolig just nu och bara inte vågar tro att våra pengar räcker till badrumsreparation och resan. Vilket de förmodligen lär göra...
Blommis, gud vad surt att inte få veta vad gäller sambon och hans jobb. Ovisshet är ju det värsta som finns.