TesshjärtaFred skrev 2009-07-24 14:05:53 följande:
Min blivande ska troligtvis ha smoking. Vi var och kollade på kläder häromdagen. Han provade både smoking, frack och frockcoat. Fracken gick bort direkt, men han tyckte även att frockcoaten var fin. Jag har sagt att det är helt upp till honom, han ska ju känna sig fin, och har dessutom inte varit med och bestämt hur min klänning ska se ut, men innerst inne hoppas jag att det blir smoking. Jag tycker nämligen att frockcoat ser otroligt "fjompigt" ut med den där plastrongen och brokadväst. Hoppas jag inte trampar någon på tårna nu. Smaken är ju som bekant delad. Börjar själv känna mig lite stressad över allt möjligt. Främst klänningen. I morgon är det sex veckor kvar, och när jag mailade med stället där jag har beställt den fick jag till svar att det skulle ta minst 3 veckor till. Träffade en tjej häromdagen som också beställt sin klänning i maj (inte från samma ställe dock) och hon hade nu fått besked att den inte skulle hinna komma till den 5:e september. Så nu var hon tvungen att hitta en ny klänning. Jag hoppas att jag INTE behöver gå genom samma sak. Usch!
Fy sjutton för att inte få klänningen i tid!!!! Jag har problemet att mina tuttar bara blir mindre och mindre, känner att min klänning kommer vara alldeles för stor när det väl är dags och den gär inte att sy in så att det blir snyggt
Får fylla ut den med låtsastuttar men det känns inte så roligt...