Inlägg från: emertin |Visa alla inlägg
  • emertin

September 2009 del 4

Jösses va tiden går fort.... börjar få lite panik när det gäller festprogrammen känner jag. Alla idéer mottages tacksamt!

Sitter och ringer runt till herrbutiker och försöker pejla priser och se om det finns några västar i snygga färger. Verkar som om man måste beställa om man inte vill ha en svart väst....

Ska iväg till en butik i Sundbyberg när sambon vaknat, vår son har fått för sig att man inte behöver sova mer än en timma i sträck på nätterna så vi är lite möra idag.

Bävar lite inför natten innan bröllopet, jag kommer att se ut som ett lik om vi inte får sonen att sova

• emertin
    delirious skrev 2009-07-29 21:35:49 följande:
    nu är de anlända och provade, kycklingfileérna...och jag är faktiskt nöjd..:)
    Bra!! Jag vill gärna ha länken om du har den kvar.
  • emertin

carolaj83 - Jobbigt med folk som inte passar tiden, vad hade hon för ursäkt?

Sambon var och köpte väst och plastrong igår så nu är hans kläder klara Känns väldigt skönt!!!

Däremot har jag inte hört något från vår festlokal på ett tag, men jag tror att killen som jag skickat mail till troligen har semester. Dessutom skulle han gifta sig den här sommarn så han har väl fullt upp med sitt kan jag tänka.

Har inte ens börjat med festhäftet, alla tips mottages tacksamt!!!

• emertin
    TesshjärtaFred skrev 2009-08-02 17:41:37 följande:
    Kyklingfileer kan man även köpa på tex Twilfit. Lite lättare än att skicka efter från E-bay tänker jag.
    Toppen, tack för tipset
  • emertin

september2009 - Å vilken härlig möhippa, jag hoppas på något liknande

Jag fick fråga om det var okej att röva iväg min sambo till Lidköping men jag sa att jag föredrar om dom lånar honom i Stockholm. Vi har ju en liten son och jag tycker att det räcker med att han är borta en dag, ska han iväg så blir det ju hela helgen....

• emertin

Det största som vi har kvar är nog festprogrammet.... men jag orkar inte oroa mig för det just nu känner jag.

Sambon sitter i alla fall just nu och väljer musik till festen, känns skönt att det snart är klart.

Sen måste jag ringa till festlokalen imorgon och höra när vi kan komma dit och äta samt hur det går med tårtan...

• emertin
    carolaj83 skrev 2009-08-03 10:33:28 följande:
    Ellani-vi beställer tårta från vår ica butik blir white lady fast med vinröda dekorationer, har inte beställt dom än men pratat med dom 2 ggrfler än jag som känner att alla kostnader bara skenar iväg nu när det närmar sig??????har iallafall beställt tid till sömerskan nu, blir 9 sep 2,5 vecka innan bröllopet
    Ja dyrt kommer det bli, men det tänker jag inte grubbla över förrän efteråt

Sitter och gör en lista i huvudet på allt som måste göras... borde ringa till sömmerskan och boka en tid med henne känner jag.
  • emertin
    Igia skrev 2009-08-03 10:42:37 följande:
    Tack!Ja, det blir lite dyrt vissa saker men vi ligger förvånansvärt bra till i vår budget...
    Jättefina klänningar!!
  • emertin

Underkläder har jag inte ens börjat titta efter ännu... jösses va stressad jag börjar bli känner jag

Eftersom min klänning tyvärr är för stor och bara blir större och större eftersom jag går ner i vikt så måste jag ha BH

• emertin

hej hopp

sitter och ska välja bröllopstårta.... väljer mellan passionsmousse, hallonmousse och prinsess.

lutar åt passionsmousse för vi har creme brulé med hallonsorbet till efterrätt.

Svar på tråden September 2009 del 4