• Svar på tråden JULI - 2010 del2
  • idajohanna82

Hej! jag hittade precis denna tråden! 3 juli-10

• Gotlandstös

Med oss räknat o om alla kommer blir vi 73st (74 det kommer nog att finnas en liten bebis oxå om allt går vägen dock inte våran )

55 vuxna, 15 barn (som sitter vid eget bord) o 3 st mindre barn (som sitter vid vuxenbord) Då har vi snålat in på myyyyycke folk. Har båda ganska stor släkt men har bara valt att bjuda de vi "umgås" med.

• aikidoaasa
    idajohanna82 skrev 2009-06-15 18:45:54 följande:

Samma dag som mig då!
  • periwinkle
    Tokisen skrev 2009-06-15 17:19:40 följande:
    då vi har vittguld i förlovningsringen så vill vi ha rött/gult (eller vad d vanliga guldet nu heter) guld i vigselringen, kan nog bli fint att blanda dem tror jag.
    Lägg gärna upp en bild om du testar, jag funderar på samma sak. :)
  • källerudd

Min förlovningsring är borstad med både röd och vitguld...En sma
    lare del med vitguldnoch en bredare med rödguld. Har tänkt att min vigsel ring skall vara i vitguld..så det liksom blir varannat då jag nu har vitguldet neråt handen...

• inlio

Vi har också valt att ha två ringar var! Förlovningsringarna och vigselringarna kommer att se precis likadana ut, släta i rött guld.

Vi ska förresten också gifta oss 10 juli. Har bestämt det nästan helt säkert nu, efter att ha velat fram och tillbaka i flera månader. Men nu satsar vi på det! Populärt datum ser jag :)

• Fenixx
    idajohanna82 skrev 2009-06-15 18:45:54 följande:
    välkommen. börjar vi bli några stycken på det datumet.
  • sarahkka76

Juli 2010

Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli

• kullaberg

Vad många vi är nu! Roligt!
    Hur går det för alla i planerandet? Själv håller jag nu på att titta på alternativa lokaler, trodde att det var klart, men det känns inte helt 100 så nu tittar vi på alternativ. När det blir så hår, så känner jag att jag är glad för att vara ute i så god tid!

• Fru Indosaurie

Hej!

Jag var med i tråden från början men sen låg jag lågt ett tag men nu börjar jag få panik så det är dags att bli lite aktiv
    Jag hoppar in igen! Vi har tänkt gifta oss den 10 juli men kyrkan går bara att boka 1 år i förväg så det är inte riktigt klart än.
    Vi har preliminärbokat en lokal men nu kikar vi på alternativ så vi får se hur det slutar, jag är redan nervös

Svar på tråden JULI - 2010 del2