JULI - 2010 del2
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Nu var det dags för en ny tråd!
Här samlas alla vi Juli-brudar och kan ge råd och tips inför nästa års fantastiska bröllop som väntar oss.
Våran gamla tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3309246.html
Hej! jag hittade precis denna tråden! 3 juli-10
Med oss räknat o om alla kommer blir vi 73st (74 det kommer nog att finnas en liten bebis oxå om allt går vägen dock inte våran )
55 vuxna, 15 barn (som sitter vid eget bord) o 3 st mindre barn (som sitter vid vuxenbord) Då har vi snålat in på myyyyycke folk. Har båda ganska stor släkt men har bara valt att bjuda de vi "umgås" med.
Min förlovningsring är borstad med både röd och vitguld...En sma
lare del med vitguldnoch en bredare med rödguld. Har tänkt att min vigsel ring skall vara i vitguld..så det liksom blir varannat då jag nu har vitguldet neråt handen...
Vi har också valt att ha två ringar var! Förlovningsringarna och vigselringarna kommer att se precis likadana ut, släta i rött guld.
Vi ska förresten också gifta oss 10 juli. Har bestämt det nästan helt säkert nu, efter att ha velat fram och tillbaka i flera månader. Men nu satsar vi på det! Populärt datum ser jag :)
Juli 2010
Fenixx: 3 juli
aikidoaasa: 3 juli
Mrs Opp: 3 juli
Tokisen: 10 juli
Periwinkle: 10 juli
sommar10: 10 juli
Kullaberg: 10 juli
sockersmulan: 10 juli
Juli 2010: 10 juli
Lycklig 81: 17 juli
Juli100724: 24 juli
Everton: 24 juli
Gotlandstös: 24 juli
Nyen80: 24 juli
Miss Alice: 25 juli
Källerudd: 28 juli
Sarahkka: 31 juli
Jossposs: 31 juli
Grönprickig: 31 juli
Clea: 31 juli
Vad många vi är nu! Roligt!
Hur går det för alla i planerandet? Själv håller jag nu på att titta på alternativa lokaler, trodde att det var klart, men det känns inte helt 100 så nu tittar vi på alternativ. När det blir så hår, så känner jag att jag är glad för att vara ute i så god tid!
Hej!
Jag var med i tråden från början men sen låg jag lågt ett tag men nu börjar jag få panik så det är dags att bli lite aktiv
Jag hoppar in igen! Vi har tänkt gifta oss den 10 juli men kyrkan går bara att boka 1 år i förväg så det är inte riktigt klart än.
Vi har preliminärbokat en lokal men nu kikar vi på alternativ så vi får se hur det slutar, jag är redan nervös