• Svar på tråden JULI - 2010 del2
  • källerudd

Fru Indosaurie skrev 2009-06-22 19:36:22 följande:

Oh. Min m2b (otroligt töntigt uttryck ) är just nu och kikar på en festlokal Spännande! Jag är sååå nyfiken.
    o va spännande =)
  • Fru Indosaurie

ja hjälp. festlokalen kändes bra men nu tvivlar jag på planlösningen ist. haha! alltid är det något..

• källerudd

Nu har jag reducerat det till två monogram egentligen lika dana..men med olika &. Kan man ha & i en annan stil än övriga texten?? vilket är finast nu???

ja jag vet jag har beslutångest och så även min sambo =)

• kullaberg

Ja jag tycker man kan ha två olika teckensnitt, & i en stil och övriga texten i en annan, det kommer nog vi ha, men jag tyckte nog ändå den högra var finast

• Lycklig81

håller med Kullaberg den högra är snyggast :D

• Lycklig81
    sajberpillan skrev 2009-06-21 23:10:06 följande:
    Jag gillar den som heter nr 1 bäst. Men de var fina allihop. Själv har jag ett dilemma när det gäller klänning. Har köpt en klänning för flera år sedan, en rätt enkel i vitt med en svart broderad slinga på kjolen. Nu har jag hittat en annan som jag blivit kär i. Den är mer broderier på, svarta broderier på överdelen och litet släp. Frågan är bara om den "nya" är för fin för vårt borgerliga bröllop förhoppningsvis utomhus dessutom?!Lägger bilderna i min bildmapp så kan ni väl säga hur ni skulle ha gjort.Känns lite som "dagens I-landsproblem", men behöver hjälp då min m2b inte förstår dilemmat!
    jag tycker den Nya är jätte snygg och hade valt den om jag va du.
    Finns ju risk att du kommer ångra dig om du inte tar den som du gillar mest.
    De är ju inte varje dag man får va så fin el hur ;)
    håller tummarna för den nya klänningen... hihihi
  • sarahkka76

Flyttar fram listan innan vi tappar bort den

Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli

• källerudd

Då får det nog bli den högra...hur svårt kan det egentligen vara kommer ju bli super med vilken som..när man sen inte jämför med någon annan så kommer ju den man valt vara jätte fin, det är de där valmöjligheterna som ställer till det =)

• kullaberg

Ja, dessa valmöjligheter gör det svårt för en

Själv får jag nya idéer hela tiden, m2b börjar bli lite galen på mig... hihi....

Svar på tråden JULI - 2010 del2