MAJ 2010
Var hos frisören nu och det kändes jättebra! Hon fattade precis vad jag vill ha och jag kommer troligtvis att kunna boka smink genom henne också så att jag kan göra allt på samma ställe. Bra pris fick jag också då det är en gammal klasskamrat till min sambo!
Detta kändes verkligen jättebra!!
När vi var inne i stan passade vi även på att gå in på det hotellet vi tännkt och kollade hur rummen såg ut. De var helt ok så vi bokade för oss och extra rum för de långväga gästerna så det är en sak till som kan strykas från listan! Jag bokade två nätter för oss och så får vi se om vi sover tillsammans natten till bröllopet eller om han sover hemma och jag där med en kompis, känns skönt att kunna bestämma sig när det närmar sig istället för nu.
Martinaa - Angående hår och smink så är det ju väldigt stor skillnad beroende på vilken frisyr du tänkt. Min sa att den frisyr jag ska ha nog ska bli klar på en timme men att hon ville ha två på sig för säkerhets skull, sedan smink ca. 1h. Jag kommer vara hos frisören vid nio och räknar att det tar tre timmar sedan till fotografen och sedan till vigselplatsen.
Kommer nog äta lunch hos frisören precis innan sminket.