Presenter till gästerna!
Jag undrar, för lite inspiration, vad ni tänker ge era gäster för presenter vid tex bordet? Jag har funderat och funderat men ännu inte klurat ut vad som kan bli bra. Hjälp mig :)
Mvh Catarina
Jag undrar, för lite inspiration, vad ni tänker ge era gäster för presenter vid tex bordet? Jag har funderat och funderat men ännu inte klurat ut vad som kan bli bra. Hjälp mig :)
Mvh Catarina
Förlåt, men jag blir lite paff när man läser det som att det FÖRVÄNTAS att gästerna ska få present!!
Härligt med röda bandet!!! Jag tycker inte gäster ska få presenter överhuvudtaget, förutom dem som har hjälpt till kanske, men jag gillar röda bandet idén. Mycket bra.
www.brollopstorget.se/Forum-1-10/m3394060.html
Vill bara tipsa om en tråd med ett fantastiskt budskap!
Vi har köpt små söta askar och ska lägga i några chokladhjärtan i dem till gästerna. De kommer även att fungera som bordsplacering.
Jag gör det inte för att jag tycker att gästerna måste ha en present.. utan för att det är gulligt och fint och jag förälskade mig i dessa små chokladhjärtan www.myheart.se/brollop-och-fest/241-chokladhjartan-sma-vita.html
Vi ska också ge våra gäster små presenter. Vi har köpt fina askar i form av brud och brudgum. I dom så har vi hårda karameller som det står "Just married" på och ett hjärta.
Vi är annars många chokladälskare i familjen, men vågar inte köpa choklad och lägga i askarna eftersom vi gifter oss nu i sommar och "räknar med" sommarvärme
Bild på godisarna ser ni i mitt galleri eller så ser ni det här där jag köpte godiset (dock dålig bild på dom)
www.festingen.se/product.asp