Gör man så?
Måste fråga?
Tar folk betalt för sina bröllop!
Vi har ca 250 pers på vårat bröllop och skulle ALDRIG komma på att ta betalt av dom.
Måste fråga?
Tar folk betalt för sina bröllop!
Vi har ca 250 pers på vårat bröllop och skulle ALDRIG komma på att ta betalt av dom.
Betty Boop augusti2009 skrev 2009-06-15 20:58:41 följande:
Jag tror tom att om jag hade fått en sådan inbjudan av någon av mina vänner (det skulle troligtvis aldrig hände men ändå) så skulle jag ringa och fråga hur mycket det kostar att bjuda alla och sedan be om hennes konto nr.
Jaa, för jag skulle faktiskt skämmas i deras vägnar!
Jag har bara varit medlem här i snart 8 timmar och har redan tappat hakan säkert 10 gånger. Folk som tar betalt för att folk ska sova i lokalen de har hyrt till bröllopet, kuvert avgifter och folk som tar betalt av sina gäster för det dom ska dricka osv.
Nej, ursh och fy!
Betty Boop augusti2009 skrev 2009-06-15 21:46:49 följande:
Precis!
Vi fick en helt underbar gåva i förlovnings present och den kostade inte en krona för han som gav den.
Han skulle ner till Thailand med hans familj och då fick vi i presenst av dom att han skulle lasera våra 4 stora altaner på huset vi har där. Då blev vi överlyckliga , för det var en sak vi hade oroat oss för.!
Kan också säga att det är över 100 kvm att lasera:-S
Nej, det är INTE att ta betalt för någon fest man BJUDER till tycker jag.
Om man inte har råd då får man faktiskt vänta tills man har råd!
Som jag skrev tidigare i tården så är det helt okej om man tillsammans med brudparet går och äter middag på en restaurang och alla väljer själv vad man vill äta. Inte att man blir på prackad en meny som man måste betala!
Men som tur är så skulle ALDRIG någon av mina vänner ta betalt för någon födelsedagsfest eller liknande.
Förresten, studentfest! Tar man betalt för sånt?
Nej, det är INTE att ta betalt för någon fest man BJUDER till tycker jag.
Om man inte har råd då får man faktiskt vänta tills man har råd!
Som jag skrev tidigare i tården så är det helt okej om man tillsammans med brudparet går och äter middag på en restaurang och alla väljer själv vad man vill äta. Inte att man blir på prackad en meny som man måste betala!
Men som tur är så skulle ALDRIG någon av mina vänner ta betalt för någon födelsedagsfest eller liknande.
Förresten, studentfest! Tar man betalt för sånt?